volgens mij activeert dat nog Zeg dat nou niet, dan moet ik toch nog gaan maaien want dat is hier pas als het toch te donker is om te maaien.
Edit: En het begint nog harder te regenen. Het komt hier echt met liters tegelijker tijd naar beneden. Ik hoop dat de grond niet al te droog is, want als al dit water niet weg kan gaat dit nog voor overlast zorgen. | Gewijzigd: 6 mei 2014, 19:17 uur, door Sa'ke
Er zit nu ook onweer op het gebied in centraal België, dus in Limburg zullen ze ook raak treffen.
Er zit nu ook onweer op het gebied in centraal België, dus in Limburg zullen ze ook raak treffen.Yep, regio Leuven heeft het zitten
En aangezien de de onweersbuien hier uit het Zuidwesten komen, gaan ze verder naar het Noord Oosten, Limburg dus.
(De Pukkelpop storm passeerde ook langs hier)
En aangezien de de onweersbuien hier uit het Zuidwesten komen, gaan ze verder naar het Noord Oosten, Limburg dus.
(De Pukkelpop storm passeerde ook langs hier) Veel plezier daar zou ik zeggen!
Het is net op het goede moment geactiveerd voor jullie! Eens benieuwd of het nog actiever wordt.
Edit: vlak boven jou!
| Gewijzigd: 6 mei 2014, 19:24 uur, door Sven
Het weer om 19 u 15 : In de provincies West- en Oost-Vlaanderen, Namen en Henegouwen vallen er buien.
Volgende uren: De buien verplaatsen zich naar het oosten en het noorden van het land. Vanavond komen er (fikse) onweerachtige buien vanuit de Franse grens.
Dus de stevigste buien moeten nog komen.
Het weer om 19 u 15 : In de provincies West- en Oost-Vlaanderen, Namen en Henegouwen vallen er buien.
Volgende uren: De buien verplaatsen zich naar het oosten en het noorden van het land. Vanavond komen er (fikse) onweerachtige buien vanuit de Franse grens.
Dus de stevigste buien moeten nog komen.
denk het ook
regen is ook al goed voor ons gras
Edit: het gebied activeert nu ook ten zuiden van Calais, wel nog geen onweer. Benieuwd of zich dit nog gaat doorzetten. | Gewijzigd: 6 mei 2014, 19:48 uur, door Sven
(De Pukkelpop storm passeerde ook langs hier) Veel plezier daar zou ik zeggen!
Het is net op het goede moment geactiveerd voor jullie! Eens benieuwd of het nog actiever wordt.
Edit: vlak boven jou!
-plaatje-We hebben geluk gehad hier: zowat de enigste plaats van onweer in Vlaanderen/Nederland. (Ik zit ergens n de orange/gele regio ten oosten van Brussel).
De activiteit lijkt wel te verminderen.
Het is nu wel alweer gestopt en opgeklaard. Enkel een paar druppeltjes vallen nog uit de lucht. Het was kort maar een hevig buitje met vooral een paar mooie diepe rommelende donderslagen en wat bliksemactiviteit. Geen CG's gezien.
Hopelijk een mooi voorsmaakje van wat nog komt.
Edit: de activiteit is er inderdaad uit gegaan. Zo zie je maar dan het op de ene plaats kan activeren of inkakken. Nowcasten dus
| Gewijzigd: 6 mei 2014, 20:09 uur, door Sven