EDIT: KMI Volgende uren
De buien verplaatsen zich naar het centrum en het noorden van het land.
Vanavond komen er (fikse) onweerachtige buien vanuit de Franse grens.
Dus de buien die onweer bevatten zijn deze nog niet of?? | Gewijzigd: 6 mei 2014, 17:34 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
ik kan verkeerd zijn maar volgens mij moet het hevigste onweer nog ontstaan ten zuiden van het neerslaggebied in frannkrijk,volgens de kmi guidance toch,daar staat dat het hevigste onweer ten zuiden van de golftop verwacht wordt
Hier trouwens net wat regen, wat ruikt het heerlijk! Doet het wel zwoel aanvoelen
Hier trouwens net wat regen, wat ruikt het heerlijk! Doet het wel zwoel aanvoelen
ik heb wel twijfels of wij zuidelijk genoeg zitten
Onweer zal ook lokaal zijn zoals ze voorspellen.
@jens, waarschijnlijk zitten we inderdaad te noordelijk, het onweer wordt ook vooral voor het oosten voorspelt. Denk dat limburg (BE en NL) de beste kaarten hebben.
| Gewijzigd: 6 mei 2014, 17:52 uur, door Sven
goed opgemerkt,het lijkt nu ook te activeren op de franse radar,het lijkt erop dat harmonie hierop stevig onweer berekent dat mij hier in mechelen net zou schampen
edit: onweer breidt zich steeds westelijker uit aan de franse grens
| Gewijzigd: 6 mei 2014, 18:04 uur, door Jenss
Ik verwacht wel wat maar nou niet zoveel dat ik tijdens het eten zo nodig om de haverklap naar het schempje ga staren om ontwikkelingen te gaan volgen.
en als er geen onweer komt kan ik lekker de tv aangesloten laten om het songfestival te gaan zien...
*knip*
volgens mij activeert dat nog | Gewijzigd: 6 mei 2014, 18:44 uur, door Marga