Limburg noppes ? waar haal je die info vandaan ? alleen omdat een bui inzakt !? kunnen net zogoed buien tot ontwikkeling komen
Dan vraag ik me af waar je kijkt ? ontstaat van alles nu wat richting limburg (be/nl) komt. terwijl ik dit typ hoor ik eerste donder.
jammer op naar de volgende keer dan maar
en Kenny niet zo negatief overkomen (doe dit zelf ook wel soms) is niet echt leuk om te lezen
volgende weken zullen er wel nieuwe kansen komen en dan heb je zeker prijs
Mooi pitje daar bij de Walen, Limburg (BE en NL) kunnen wel nog iets krijgen als het doorzet.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Die rommelt nu idd lekker door, alleen zit een chase er niet meer in, had ik al halfuurtje eerder moeten gaan.
EDIT: Nog geen druppel gezien hier vandaag? Is al een lange tijd droog terwijl je hoort van andere streken dat ze daar al regelmatig stortbuien of aanhoudende regen hebben gehad. | Gewijzigd: 1 mei 2014, 19:13 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
EDIT: Nog geen druppel gezien hier vandaag? Is al een lange tijd droog terwijl je hoort van andere streken dat ze daar al regelmatig stortbuien of aanhoudende regen hebben gehad. Het is inderdaad een tijdje vrij droog.
Vandaag wel wat regen gehad deze middag.