Morgen mogen wij weer in het Noord oosten.
zou leuk zijn... alleen buienradar is alweer omgeslagen met vandaag eerder te zien, en lijkt er weer niks te komen blijft in duitsland... trouwens heerlijk hier nog, we zitten nog steeds buiten hier...
zou leuk zijn... alleen buienradar is alweer omgeslagen met vandaag eerder te zien, en lijkt er weer niks te komen blijft in duitsland... trouwens heerlijk hier nog, we zitten nog steeds buiten hier...
Hmmm, afwachten/nowcasten... zou het staartje van de bui nog een extra staartje krijgen.
Hmmm, afwachten/nowcasten... zou het staartje van de bui nog een extra staartje krijgen.
heb het over morgen.... waar nooord-oosten eerst blauw en rood zou zijn vanaf morgen middag 15.00, uur is niks meer van over ... ind afwachten weer... leuk spektakel in het westen en midden als ik zo hoor en lees... het kan wel...
Morgen mogen wij weer in het Noord oosten. Morgenvroeg kom ik met een update over het noord-oosten Obi prachtig he die kleuren ik zit nou al 45min te genieten hier vanaf mijn kamer.
Tipje van de sluier
| Gewijzigd: 25 april 2014, 22:57 uur, door Tatanka
Morgen mogen wij weer in het Noord oosten. Morgenvroeg kom ik met een update over het noord-oosten Obi prachtig he die kleuren ik zit nou al 45min te genieten hier vanaf mijn kamer
ow ow een up-date... niet goed he haha.. nee we zien het wel....