Ik had al, zo'n vermoeden en ik heb gelijk gekregen
Citaat van Citaat van Miguel Garcia Lopez, vrijdag 25 april 2014, 22:02 uur Dit is toch briljant! Alles wat we hier de afgelopen dagen hebben gemist wordt nu goedgemaakt, en dat zonder dat het voorspeld was! Zeker! Ik was ook in de veronderstelling dat er hooguit wat regen zou komen vandaag en meer niet. Maar boven de Betuwe ontstond toch opeens een erg mooi rood pitje! En die trok recht over Wageningen/Bennekom/Renkum heen. Aan het begin zelfs ook nog onweer in het westen gezien, richting Rhenen en verder westelijk. Ben er erg tevreden mee. Weinig neerslag hier, maar wel zeer veel weerlichten. Helaas allemaal hoog in de wolken. Ik heb een paar ontladingen gezien, allemaal cloud-cloud. Maar letterlijk elke twee seconden een flits en daardoor constant gerommel. Heerlijk!
dit maakt het onweerloze 2013 al ruimschoots goed!
Inderdaad! Heb helaas een behoorlijke griep dus kan niet op pad om foto's te maken, maar het is evengoed genieten van een mooie lichtshow. Nu nog af en toe geflits richting zuid-oosten.
dit maakt het onweerloze 2013 al ruimschoots goed!
Precies, Dit maakt het onweersloze 2013 weer goed en we hebben nog een heel jaar te gaan!
Inderdaad heel apart! Was wel kort maar zeer veel regen. Ik zat op het balkon te kijken en moest snel naar binnen rennen. Wat een prachtige lichtshow hebben we gehad he? Eindelijk na al die flutbuitjes! | Gewijzigd: 25 april 2014, 22:31 uur, door Marga
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7