Het nam afslag leiden zo de zee in.
:)
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
En.... het valt ineen als pudding als het hier is. Dit wordt niks meer, alleen een beetje regen. Veel plezier allemaal!
Het zag er voor Den Haag inderdaad erg dreigend uit op de radar. Meer dan een paar donders en bliksems was het inderdaad niet. Maar iets is altijd beter dan niets
En.... het valt ineen als pudding als het hier is. Dit wordt niks meer, alleen een beetje regen. Veel plezier allemaal!
Flink balen idd. Zat me al een half uur te verheugen op een leuke aankomende onweersbui, maar echt paar km vandaan ineens alles eruit.
jammer, volgende keer beter
Wees blij, ik kan vanaf mn dakterras de donkere lucht zien richting leiden. en als ik heeeel goed luister af en toe een rommel..
Toch had ik dan liever niks gezien.. zit te hopen dat die bui aantal tientallen kilometers meer naar het midden schuift maar dat gaat niet gebeuren
*edit* begint overigens wel iets moois te groeien in brabant wat iets meer onze kant op schuift.... als die het maar aanhoud!
ben beeeetje jaloers op het oosten en nu ook westelijk deel van het land aantal mooie dagen gehad daar | Gewijzigd: 25 april 2014, 19:48 uur, door Smurfiej
Zou t ?
Lijkt alsof we t bijna hebben gehad, ik duim nog even op een enkele donder vanuit de bui die vanuit limburg komt!
Berichten samengevoegd door Sanwa
Zou t ?
Ben benieuwd of er iemandd is die het weet, ik ben maar een leek...het lijkt erop als je foto's vergelijkt bij google...
Zou t ?
Ben benieuwd of er iemandd is die het weet, ik ben maar een leek...het lijkt erop als je foto's vergelijkt bij google...
Iemand die daar aan t rond dobberen is ! Nee lijkt me gewoon n recht front.