Klopt, lijntje is hier net over getrokken, en veel gang zit er niet in.
Haha, hoe herkenbaar, altijd. Bredaschild is weer actief !
Yup, ik weet niet hoe Breda dat doet hoor, maar het lukt altijd weer.
Maar ik hoorde net flink gerommel, dus misschien toch nog een beetje...
Mooie buienlijn daar. Ben benieuwd naar fotos mensen!
hier nog steeds niks met onweer.
Lijkt wel of ze een anti onweer muur om deze omgeving hebben geplaatst, maar goed dat is elk jaar zo.
Het is in ieder geval lekker weer! met 24 graden weinig wind. Er komen wel steeds meer wolken.
Have fun ZW ZO
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Recht voor me bliksem CG (Cloud Ground)
In de verte. En donder.
Bredaschild werkt idd goed, alles meestal over Etten-Leur en Tilburg.
Iets met veel bos rondom Breda ? | Gewijzigd: 25 april 2014, 18:00 uur, door MariekeBreda
Recht voor me bliksem CG (Cloud Ground)
In de verte. En donder.
Bredaschild werkt idd goed, alles meestal over Etten-Leur en Tilburg.
Iets met veel bos rondom Breda ?
Aha, ik weet wat het is , de bavelse berg
MAAR 3 januari 2014 zal ik nooit vergeten, toen kregen we hier de volle laag met constant bliksem en nog geen seconde tussen bliksem en donder. Dus het kán. Het kan echt in Spijkenisse. Hopelijk kan het vandaag weer...
Story of my life hier in Gouda
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
MAAR 3 januari 2014 zal ik nooit vergeten, toen kregen we hier de volle laag met constant bliksem en nog geen seconde tussen bliksem en donder. Dus het kán. Het kan echt in Spijkenisse. Hopelijk kan het vandaag weer...
Ziet nog niks splitsen hoor. De wolking die we nu hebben is nog niet van de bui. Ziet richting het zuidwesten weer bloemkolen. En werd net gebelt uit helevoet en die zien flitsen in de verte. Dus het moet heel het haringvliet nog over. er trekt hier ook wat lang wat een hele donkere lucht is Daar hoor ik ook a en toe een rommel vandaan komen. We moeten nog ff gedult hebben wat die bui gaat heel langzaam