Kijk ff naar het zuidwesten Enormebloemkool wolken daar. Kan het hier in Sterrenkwartier goed zien vanaf 3 hoog. En geen buren met muziek hahahahah
Ik zie niets, woon laag en heb grote woningen en flats rondom me. Dan zou ik richting de weilanden moeten fietsen maar dat ga ik nu niet meer doen met het onweer bijna hier .
Het ziet volgens mij nog wel redelijk ver weg. Want hoor nog niks. Denk over een half uurtje dat we wat gaan merken in Spijkenisse
Nee hoor, kijk mn laatste post, de vore licht pas om middernacht halfverwege boven NL...
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Hier onder Apeldoorn vanuit het zuidwesten flinke bloemkooltjes te zien, sommige verwaaien wel maar ik verwacht voor vanavond en vannacht wel ern flinke donderbui | Gewijzigd: 25 april 2014, 17:32 uur, door Twisterkat28
Hier onder Apeldoorn vanuit het zuidwesten flinke bloemkooltjes te zien, sommige verwaaien wel maar ik verwacht voor vanavond en vannacht wel ern flinke donderbui Ben benieuwd:)
Dacht ook al net wat te horen. Maar tergelijk denderd de metro voorbij. Zeer storend is dat want die gaat bijna om de 2 minuten hahaahah
Ik kan je vertellen dat er inderdaad een flinke jongen daar zit.
Aan de hand van blitzortung
nou mijn zoon van 3 vindt onweer ook geweldig die staat nu buiten welles waar in heerlen nu wat gerommel en vies benauwd
Dacht ook al net wat te horen. Maar tergelijk denderd de metro voorbij. Zeer storend is dat want die gaat bijna om de 2 minuten hahaahah
Die hoor ik hier niet, dat scheelt. Maar ja, buren die de hele familie hebben uitgenodigd voor een gezellige bbq in de tuin met de muziek hard aan. Dus het is een beetje door de muziek en het geklets heen luisteren. Tussen de liedjes door lukt dat wel.
nou mijn zoon van 3 vindt onweer ook geweldig die staat nu buiten welles waar in heerlen nu wat gerommel en vies benauwd
Mijn broertje vind het ook helemaal geweldig, maar hij is wel een klein beetje angstig. Als ik naar binnen loop rent hij achter me aan en hij zei net dat ik hem niet alleen mag laten, want dan wordt hij bang. Maar ik ben allang blij dat hij niet zo doodsbang is als ik toen ik die leeftijd had. Ben blij dat ik hem kan meegeven hoe geweldig onweer is.