Dan had je het mis want er is wel degelijk serieus onweer in BE
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat noem ik inderdaad serieus onweer. Familie die daar woont meld dat het er met bakken naar beneden valt en flits om de paar seconden..
Dat noem ik inderdaad serieus onweer. Familie die daar woont meld dat het er met bakken naar beneden valt en flits om de paar seconden..
felle flitsen inderdaad maar wat me het meest opvalt is dat er zeer veel regen uit komt
ik in Kontich en zie ik die bui(en) in de 'verte' zich verder ontwikkelen, 1 exemplaar die toch wel indrukwekkend hoge wolken produceert!
Nee, het is onserieus onweer -.-. Niet zo negatief de hele tijd, de dag is nog niet voorbij dus er zijn nogsteeds kansen dat er onweer bij jou komt, en anders de mooiste onweersmaanden moeten nog komen.
Hier is het trouwens erg heïg en er zijn wat stapelwolken onstaan, het ziet er in ieder geval onweersachtig uit, dus ben benieuwd wat deze avond nog kan komen.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Kijk ff naar het zuidwesten Enormebloemkool wolken daar. Kan het hier in Sterrenkwartier goed zien vanaf 3 hoog. En geen buren met muziek hahahahah
Kijk ff naar het zuidwesten Enormebloemkool wolken daar. Kan het hier in Sterrenkwartier goed zien vanaf 3 hoog. En geen buren met muziek hahahahah
Ik zie niets, woon laag en heb grote woningen en flats rondom me. Dan zou ik richting de weilanden moeten fietsen maar dat ga ik nu niet meer doen met het onweer bijna hier .
En ook nu trekken de buien links en rechts van Breda-west....
Erg benauwd en broeierig.
Even kort wat regen.
Volgens de buienradar moet het onweren links en rechts dus, maar zie of hoor niks....
Wel donkere lucht en bloemkolen.
Blijven wel nieuwe buitjes ontstaan boven Belgie.
| Gewijzigd: 25 april 2014, 17:24 uur, door MariekeBreda