Krijg nu toch stiekem de hoop dat we hier in Arnhem toch nog ff wat meekregen :O
Ik help het je hopen, maar als ik kijk naar eerdere keren dat dit gebeurde, zakt de bui bij de grens weer in.. Maar ik laat me graag verassen!
Het wordt echt erop of eronder. Zie het ook nog wel gebeuren als de activiteit blijft de bui zoiets heeft van adioooooos ik ga weer een paar kilometer de andere kant op. Is ook al vaak zat gebeurd | Gewijzigd: 24 april 2014, 23:28 uur, door Justin Van Kempen
Het wordt echt erop of eronder. Zie het ook nog wel gebeuren als de activiteit blijft de bui zoiets heeft van adioooooos ik ga weer een paar kilometer de andere kant op. Is ook al vaak zat gebeurd
Deze omgeving lijkt sowieso wel aardig onweer-afwerend haha. Al kun je de buien dan wel heel mooi langs zien trekken! Even afwachten dus, ik gok dat als hij stand houd, dat hij hier pas rond 2 uur aankomt. *fingers crossed*
Edit: Ik zie dat er ineens een bui activeert net ten ZW van Arnhem!
| Gewijzigd: 24 april 2014, 23:41 uur, door Miguel Garcia Lopez
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
De waarschuwing van het KMI is trouwens aangepast:
Van 24/04 21u tot 25/04 03u : Vanavond en vannacht is er vooral in het noorden en langs de Franse grens nog kans op onweersbuien.
Het wordt echt erop of eronder. Zie het ook nog wel gebeuren als de activiteit blijft de bui zoiets heeft van adioooooos ik ga weer een paar kilometer de andere kant op. Is ook al vaak zat gebeurd
Deze omgeving lijkt sowieso wel aardig onweer-afwerend haha. Al kun je de buien dan wel heel mooi langs zien trekken! Even afwachten dus, ik gok dat als hij stand houd, dat hij hier pas rond 2 uur aankomt. *fingers crossed*
Edit: Ik zie dat er ineens een bui activeert net ten ZW van Arnhem!
Dat klopt. Arnhem is over het algemeen onweer afstotend maar meestal minimaal 1x per jaar is het een goed donderfestijn hier.
En die buien die vlakbij arnhem activeren heb ik vanmiddag al heel vaak gezien! Hopelijk gaat deze wel recht over m'n hoofd heen in plaats van 2km verder op haha
Die heb ik hier ook gehad"! Inderdaad, zaten een paar flinken dreunen bij. Leuk cadeautje alsnog
Licht Onweer: 1
Matig Onweer: 3
Zwaar Onweer: 0
Dat klopt. Arnhem is over het algemeen onweer afstotend maar meestal minimaal 1x per jaar is het een goed donderfestijn hier.
En die buien die vlakbij arnhem activeren heb ik vanmiddag al heel vaak gezien! Hopelijk gaat deze wel recht over m'n hoofd heen in plaats van 2km verder op haha
Gaat wel lukken denk ik, hij groeit alleen maar en zelfs daarvoor ontstaat weer het een en ander!
Gaat wel lukken denk ik, hij groeit alleen maar en zelfs daarvoor ontstaat weer het een en ander! Ik zie het inderdaad op de radar ;o
Hoor en of zie nog niks buiten jammer genoeg
De waarschuwing van het KMI is trouwens aangepast:
Van 24/04 21u tot 25/04 03u : Vanavond en vannacht is er vooral in het noorden en langs de Franse grens nog kans op onweersbuien.
Wel het ziet er ook veelbelovend uit voor morgen en idd met die temps die bijna de 25 aantikken zou het misschien moeten lukken hier. Alleen de neerslag is precies niet echt intensief maar dat is altijd variërend van onweersbui tot onweersbui of gewoon bui tot bui dus dat is nowcasten. Hoop gewoon dat het niet voor 4 u begint zodat ik nog wat kan opvolgen en mee kan nowcasten morgen.
Heb er ook een goed gevoel bij maar zoals altijd geen hoop zodat de teleurstelling niet groot is
EDIT: WRF-Model geeft een boogvormige bui voor morgen... Wie weet
| Gewijzigd: 25 april 2014, 00:17 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1