Feescht!
Help het je hopen dat die cel Ehv bereikt! Zonder aan kracht in te boeten uiteraard
En eindelijk kwam er een redelijk fatsoenlijke donderbui door de 'anti-onweersbarriere' rondom Eindje! Werd tijd haha
regen mag (moet eig) regenwaterput raakt snel leeghier ook,het gras ziet helemaal geel,het begint er toch steeds beter uit te zien
| Gewijzigd: 24 april 2014, 18:39 uur, door Debbieke
Graag even melden wat er uit die bui kwam. Waarschijnlijk overleeft hij het IJsselmeer niet, maar wie weet..
we houden de moed er in hier in de kop van noord holland he,
ziet er iig fantasties uit. kom maar kom maar kom maar
ziet er iig fantasties uit. kom maar kom maar kom maarIk zou er niet op rekenen Richard. Op de radar lijkt Lelystad het eindpunt van het onweer. Ook de lichte regen wat nu bij ons is, bevatte net nog onweer. Ook dat is er dus alweer uit | Gewijzigd: 24 april 2014, 18:48 uur, door Debbieke
ik heb hier een heel open zicht naar het zuidoosten en ik zie de ijskap met daarvoor allemaal torens die de lucht in schieten
| Gewijzigd: 24 april 2014, 19:12 uur, door Debbieke
ik denk dat er nog net genoeg energie zal zijn voor onweer,door de regen is het hier vochtiger en met nog steeds 18 graden denk ik niet dat het gaat uitdoven,blijf de radar volgen