Graag even melden wat er uit die bui kwam. Waarschijnlijk overleeft hij het IJsselmeer niet, maar wie weet..
Sowiso kijk ik het aan, maar als dit het geval is (en ik denk dat we in de prijzen vallen) ga ik vanavond chasen! hij activeerd wel,maar ik denk dat die ten westen van eindhoven langs gaat
Ik heb zo het gevoel dat het naar de andere kant van de Ijssel trekt, zal niet de 1e keer zijn.
Mocht er alsnog feest komen, dan gooi ikde appratuur uit en zit ik op mijn veilige plekje te lezen waarschijnlijk.
Viel inderdaad mee. Wel een paar flinke dreunen gehoord maar daar bleef het ook wel bij.
Graag even melden wat er uit die bui kwam. Waarschijnlijk overleeft hij het IJsselmeer niet, maar wie weet..
Eerste gerommel is begonnen en grote druppels regen
Viel inderdaad mee. Wel een paar flinke dreunen gehoord maar daar bleef het ook wel bij.
Idd er zaten idd paar diep intense dreunen tussen alleen helaas te ver weg
3x raden
Blitzortung gewoon
iPad vind hem niet Is volgens mij alleen voor Andriod
laten we hopen ma ik vrees ervoor
regen blijft welkom voor ons nieuwe gras
Edit Sanwa: Plaatje verwijderd uit citaat
| Gewijzigd: 24 april 2014, 18:35 uur, door Sanwa
Ik hoor nog niet veel(jij zit ook in de zuiderzeewijk?) tegenover rode klif? Wel begint het al te regenen. | Gewijzigd: 24 april 2014, 18:37 uur, door Debbieke
op blitzortung kun je zien dat ze samenkomen! | Gewijzigd: 24 april 2014, 18:37 uur, door Debbieke
regen mag (moet eig) regenwaterput raakt snel leeg
| Gewijzigd: 24 april 2014, 18:38 uur, door Debbieke