ik kijk vol verwachting uit naar de bui die nu in limburg hangt.. komt recht mijn kant op. Hopelijk is de puf er zo niet uit... In elk geval zou een plens regen fijn zijn.
Brr koude wind ineens hier zeg! De temperatuur zakt ook flink: van ruim 23 naar amper 18.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Citaat van Citaat van kenny, donderdag 24 april 2014, 17:45 uur Ben echt is benieuwd of antwerpen of limburg nog iets krijgenIk ook, Blitzortungkaarthe suggereert groei dan wel trek naar het westen voor de Noordelijke buien, noordelijke trek voor de bui boven Zuid-Limburg en Noord Noordoost voor de Ardennebui terwijl de Luxemburgbui Noord NoordWest aan lijkt te houden.
(Ik heb het dan niet over de bui zelf maar over de kern met ontladingen)
Feescht!
Hoop dat het westen er ook wat van meepakt. Lijkt aardig deze kant (rotterdam) op te gaan. En pakt ook bijna heel brabant. Dus het ziet er tot nu toe goed uit. Alleen hopen dat het niet inkakt voor het de grens berijkt.
Ik woon in Veenendaal, niet zo ver van Bennekom dus, en hier precies hetzelfde geval... Over donker en gerommel, hier alleen lichte regen met rommels in de verte
Licht Onweer: 1
Matig Onweer: 3
Zwaar Onweer: 0
Ik woon in Veenendaal, niet zo ver van Bennekom dus, en hier precies hetzelfde geval... Over donker en gerommel, hier alleen lichte regen met rommels in de verte
Das beter dan niks. Hier in Dordrecht droog en stil.
Hopen dat er nog wat langskomt
Lijkt hier vaker te gebeuren.. Maar de dag is nog niet voorbij dus hopelijk ontstaat er nog het een en ander. Het is wel fors kouder ineens.