Vanuit België komt er genoeg deze kant op kijken of het de oversteek op de grens ook overleeft, maar de indexen van Gilze-Rijen en Eindhoven lijken er best goed uit te zien voor zover ik dat kan begrijpen haha (de uitleg helpt me hier goed bij hoor )
Ik heb je een PM gestuurd!
Er onstaat nu iets moois net onder de grens met belgie/nederland bij koers Eindhoven!
Berichten samengevoegd door Sanwa
Ik hoor idd Rommels anders dan de radar aangeeft!
Dat is dus een heele pittige jongen!
de kans hierop is zeer klein bij deze schering en het kan ook een vals effect geven als de bui aan de linkerkant aangroeit,echter is het ook mogelijk dat door de outflow van andere buien er een plaatselijke hoge windschering wordt veroorzaakt waardoor het toch een leftmover zou kunnen zijn,hij is ook echt heel hevig ten opzichte van de andere buien,er zit zelfs een paarse echo in,het is dus wle goed mogelijk
Ja dacht ik net ook te zien! Buienradar zegt dat de bui van amersfoort naart noorden trekt en op de buienverwachting staat hilversum 75 mmpu
In belgie komt iets onze kant op!!!!!!
Licht onweer: 4
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Zwaar onweer/Armageddon onweer: 0
In belgie komt iets onze kant op!!!!!!
ik zag het, hopelijk houdt het stand. En gaat het niet zoals zo vaak ten westen van me langs, maar over ons beiden heen. Nou ja, we zien wel. Ik zit hier heerlijk bij de openstaande tuindeuren te genieten van het gerommel buiten Mijn dag kan al niet meer stuk, wat er ook nog gebeurt. Hoewel een flinke plensbui voor de plantjes wel fijn zou zijn...