Heeft iemand hier iets zinnigs over te vertellen?
Die bui boven frankrijk is al helemaal opgelost voordat hij hier is. Dat was gister ook Toen zat daar ook Onweer. Vandaag wordt het niks in Spykcity.
Heeft iemand hier iets zinnigs over te vertellen? Persoonlijk de zone zelf niet maar wel iets anders intressant
Modelbeordeling vanmiddag
Vannacht passeert een zwakke trog (terug te vinden de PVA patronen), wat mogelijk de trigger is voor de buien later vannacht.
Even kijken of daar wat van over is in de avond guidance maar pin je er absoluut niet aan vast. we zijn al weer wat uurtjes verder kom later nog met een update>
Mvg Tatanka | Gewijzigd: 23 april 2014, 17:51 uur, door Tatanka
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
laten we hopen
juist gras laten leggen en regen zou heeeeeeeeel welkom zijn
zet m wel in HD..
| Gewijzigd: 23 april 2014, 18:35 uur, door onweerwoudenberg
Hier ook ja hele dag dreigende lucht, al het onweer ontstaat precies zodra het overgetrokken is...nu kwam er eindelijk iets deze kant op, trekt het weer de verkeerde kant op. Moet zeggen dat de lucht nog steeds donker is, ben benieuwd wat daar dan in zit. Vind het wel gaaf dat alles zo langzaam overtrekt, kan ik langer genieten van alle mooie wolken!
*knip*
dat is dus hier.. ik ga eens kijken of ik hem kan zien ... | Gewijzigd: 23 april 2014, 19:05 uur, door Marga
Jep, gebeurt de laatste jaren steeds vaker. Wageningen lijkt wel onweer-afstotend haha. Terwijl ik opgegroeid ben met vaak en heftig onweer in de zomer. Daarna van 2006 tot 2012 in Arnhem gewoond, en vaak meegemaakt dat Arnhem naast de pot piestte terwijl mijn familie in Wageningen genoot van het onweer. Nu dus weer terug in Wageningen sinds 2012, en nu heeft Arnhem vaker geluk haha. Onweer en ik zijn geen vriendjes meer denk ik (A)