Onder andere www.vakman.weeronline.nl En wat betreft de berichten van een ieder die gepost worden Helemaal top ik ben zelf inmiddels wat meer ervaren maar de extra Aandacht van oa katanka is erg plezierig om te lezen!
En vervolgens dooft ie boven (of naast beetje) Eindhoven uit... Hahaha verdorie zeg XD
Maar, volgens estofex zijn de kansen vandaag wel beter? Zelf ben ik ook niet zo heel erg goed in het lezen van de kaartjes (met veel dank aan leden zoals Takanka die
dat wel goed kunnen vertalen naar de 'leken'!).
Het lijkt er wel op dat de buien van Zuid/West Frankrijk nog moeten komen... En ze bewegen niet echt snel.. Of word er verwacht dat ze boven Belgie kunnen ontstaan?
| Gewijzigd: 23 april 2014, 12:42 uur, door Tatanka
Onder andere www.vakman.weeronline.nl En wat betreft de berichten van een ieder die gepost worden Helemaal top ik ben zelf inmiddels wat meer ervaren maar de extra Aandacht van oa katanka is erg plezierig om te lezen!
Ik sluit me bij het bovenstaande volledig aan! Posten van Tatanka en koekmeneer zorgen ervoor dat je zelf ook alle data wilt gaan bekijken en begrijpen. Een positieve impuls dus voor de nieuwe weeramateur om te verdiepen.
Wel valt het me op dat op de buienradar veel ruis te zien is. Vaak gaat het dan binnen niet al te lange tijd flink onweren.. Ligt dit aan mij of is
dit enigszins op een manier aan elkaar gelinkt?
Stapelwolken beginnen zich hier ook wat meer te vormen, en in de hogere luchtlagen kun je zien dat het al wat 'heiig' word... Ben benieuwd!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7