Valt me op dat de temperatuur langzaam aan aan het stijgen is daar, en wie weet ook meer opklaringen.
Hopenlijk wordt het nog wat de zon is nog lang niet onder
zoiezo is hier nog geen spat gevallen dus had er al weinig hoop op
Valt me op dat de temperatuur langzaam aan aan het stijgen is daar, en wie weet ook meer opklaringen.
Hopenlijk wordt het nog wat de zon is nog lang niet onder
ik verwacht noch wel onweer daar,vooral advectief uit duitsland
Hopenlijk wordt het nog wat de zon is nog lang niet onder Als die opklaringen hier eindelijk zijn is de zon al wel onder,temperatuur zelfde verhaal net als die buien in Duitsland
miscchien dat er in het noorden of zuiden nog een vrij pittige bui kan ontstaan maar verder denk ik weinig kans
Wauw mooi hoor! vanuit mijn huis ziet de lucht er heel wat saaier uit
Die witte kopjes rechts achter onder de donkere pluk en tussen de bomen zijn cb tjes in duitsland kan ze goed zien hier van mijn raam
volgens mij bedoelt hij die in duitsland
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
komt er nog???
Vrees er een beetje voor dat het zo goed als voorbij is. Al zeker meer dan 20 mins geen enkel ontlading in Be/NL dus zal hooguit nog lokaal of mis wat meer zijn maar alles wat we nu nog krijgen is gewoon geluk hebben
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Inderdaad
Inderdaad
verwacht daar niet veel van, die bui gaat ons niet bereiken;) | Gewijzigd: 21 april 2014, 18:54 uur, door onweerwoudenberg