maar het zijn geweldige onweersvoorspellers! | Gewijzigd: 7 april 2014, 19:28 uur, door onweerwoudenberg
Hopelijk kakt ie niet weer vlak voor de Nederlandse grens in, dat hebben we al vaker gehad hahaha
Maar als alles nog volgens plan loopt gaat me dat echt een flinke klapper worden, lettend op wat er nu
in het westen al uit komt....
hoezo kakt het WEER in voor de Nederlandse grens? Juist zodra onweer over de kempen trekt word het steeds heviger is mijn ervaring. Zo te zien ligt hij toch echt op ramkoers in de lijn van Brussel, Eindhoven en Nijmegen...
Hopelijk kakt ie niet weer vlak voor de Nederlandse grens in, dat hebben we al vaker gehad hahaha
Maar als alles nog volgens plan loopt gaat me dat echt een flinke klapper worden, lettend op wat er nu
in het westen al uit komt....
hoezo kakt het WEER in voor de Nederlandse grens? Juist zodra onweer over de kempen trekt word het steeds heviger is mijn ervaring. Zo te zien ligt hij toch echt op ramkoers in de lijn van Brussel, Eindhoven en Nijmegen...
Nou, helaas heb ik het vaker in de regio Hasselt uit zien doven, vlak voor ons... Vandaar dat ik toch ietwat achterdochtig ben naar het komende onweer..
Verder on topic: waar kunnen we zien dat de bui zogenaamd aan het splitsen is is richting Oostenrijk? Niets wijst daar namelijk op. Heeft iemand daar een kaartje van?
Deze geeft een beter beeld van wat er nog aan zit te komen.
Hier in het mid/oosten is het rustig bewolkt windstil en 20 graden.
Tegen de tijd dat die buien hier raken, verwacht ik minder activiteit dat gebeurd vaker hier.
We zullen het zien!
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8