Hopelijk kakt ie niet weer vlak voor de Nederlandse grens in, dat hebben we al vaker gehad hahaha
Maar als alles nog volgens plan loopt gaat me dat echt een flinke klapper worden, lettend op wat er nu
in het westen al uit komt....
Zo te zien ligt hij toch echt op ramkoers in de lijn van Brussel, Eindhoven en Nijmegen...
Hier heb je er meer:
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/regenenonweer.html
Dat weet niemand... Maar ik denk dat heel NL wel een staartje mee krijgt, hoor! Geen zorgen
bij deze verklaar ik onweerseizoen 2014 voor GEOPEND!
Trek de champagne maar open en gooi de nootjes op tafel!
De bui is toch breder dan voorspeld, wat ik natuurlijk persoonlijk niet erg vind Maar als je nadenkt kan het ook omgekeerd dus we hebben weer wat geluk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
En zo voel ik me nu | Gewijzigd: 7 april 2014, 19:08 uur, door Myrthe van de Veen
Prachtige foto vanaf en prachtige plek. Welk gebouw is dat? Ik zie dat het in de buurt van de rechtbank is. Toch?
Vroeg ik straks ook al. Volgens mij is het van New Orleans (Wilaminapier R.dam)
*Plop* proost op het seizoen!
Citaat van Myrthe *Gif werkt niet *
En zo voel ik me nu
Ik snap hem, heb de film gezien | Gewijzigd: 7 april 2014, 19:08 uur, door Hathor
*Plop* proost op het seizoen!
Citaat van Myrthe *Gif werkt niet *
En zo voel ik me nu
Ik snap hem, heb de film gezien
En ik mag jou wel Geweldig, hè?
*Kling* Proost allemaal!
Prachtige foto vanaf en prachtige plek. Welk gebouw is dat? Ik zie dat het in de buurt van de rechtbank is. Toch?
Vroeg ik straks ook al. Volgens mij is het van New Orleans (Wilaminapier R.dam)
New Orleans ja
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Enig idee waarom het onweer zich bevind in "koude"lucht ??
Wat is momenteel de trigger ??
convergentielijn en een inlopende 500hpa trog en ook nog de rechteruitgang van de jet boven zeeland