Komt nog een mooi lijntje aan
meteociel.fr/obs/foudre/anim2h.gif
Mooie regenboog
We zullen zien wat er gaat komen. In Enschede begint de bewolking de overhand te krijgen bij 20.6 graden.
Wij in het oosten en noordoosten zitten wel goed reed hier de best convectie temps tegen de 20graden dat lijntje gaat ons veel moois brengen
Wij in het oosten en noordoosten zitten wel goed reed hier de best convectie temps tegen de 20graden dat lijntje gaat ons veel moois brengen
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Die temps zijn inderdaad goed te noemen.
| Gewijzigd: 7 april 2014, 18:38 uur, door Marga
de rest van het land komt vanavond nog zeker ad beurt met wat er nu in belgië/Frankrijk aan het onwikkelen is
| Gewijzigd: 7 april 2014, 18:26 uur, door onweerwoudenberg
Op 07.04.2014 om 18:00 uur werd er een zware regenbui van het niveau oranje geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich boven de Noordzee bevindt. Hij komt uit het zuidwesten en beweegt zich met een snelheid van 68 km/u in noordoostelijke richting. Er zijn lokaal zware regenval en enkele stormvlagen mogelijk. Plaatselijk kan ook hagel met kleine stenen niet worden uitgesloten. Tot nu toe werden er geen bliksemflitsen geregistreerd. Volgende plaatsen bevinden zich op de verdere baan van het de zware regenbui: Bergen (NH.) (18:11), Langedijk (18:23), Harenkarspel (18:27), Niedorp (18:29), Wieringermeer (18:37). De aankomsttijd van de zware regenbui in de plaats is opgegeven.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Die temps zijn inderdaad goed te noemen.
Als de Cape overreind blijft......
| Gewijzigd: 7 april 2014, 18:39 uur, door Marga
Katwijk aan Zee om 17:30
Nu: Regen, regen en nog eens regen. Kom maar op met dat onweerTnx voor de mooie foto's! ik hoop dat het hier vanavond nog licht genoeg is om een evt. shelf/rolwolk op de foto te kunnen zetten | Gewijzigd: 7 april 2014, 18:32 uur, door onweerwoudenberg