idd dit is weer om lekker in de tuin aan het werk tezijn,of lekker wandelen maar niet om de heledag op een weer forum te gaan zitten.
| Gewijzigd: 24 februari 2014, 19:31 uur, door owios
idd dit is weer om lekker in de tuin aan het werk tezijn,of lekker wandelen maar niet om de heledag op een weer forum te gaan zitten.
Als het sneeuwt dan krijg je er hier geen woord tussen zo druk dat het dan is. Dan hoor je toch ook buiten te zijn als winterliefhebber?
Als het sneeuwt dan krijg je er hier geen woord tussen zo druk dat het dan is. Dan hoor je toch ook buiten te zijn als winterliefhebber?
das misschien wel waar maar wat kan je over vandaag?
we kunnen moeilijk allemaal zeggen wat voor een mooi weer het is vandaag
en de meeste waren waarschijnlijk gaan werken of aan het genieten van het mooie weer (ik was daar 1 van )
Tel maar 2 tot 3°C bij de 12u temperaturen, dan heb je de maximumtemperatuur van de dag. We starten dus met zachte temperaturen voor de tijd van het jaar.
Ik heb het dan over de pluim, niet de koude uitloper die je op de kaarten ziet. | Gewijzigd: 25 februari 2014, 10:19 uur, door WimBaens
eerst zien dan geloven
wat zou er morgen van overblijven?
Staat al een paar dagen op de kaarten. Zie mijn bericht van gisteren. De nodige parameters zijn kantje/boordje voldoende om voor licht winterse toestanden te zorgen. We spreken hier toch van een redelijk betrouwbare termijn.
eerst zien dan geloven
Staat al een paar dagen op de kaarten. Zie mijn bericht van gisteren. De nodige parameters zijn kantje/boordje voldoende om voor licht winterse toestanden te zorgen. We spreken hier toch van een redelijk betrouwbare termijn.
volg de kaarten al een tijdje niet meer
we zullen wel zien he
eerst zien dan geloven
Kan wel realistisch bekeken worden hoor? De temps liggen 's morgens tussen 0 en -3 gr. in België. In de ardennen zal wss droge of natte sneeuw vallen, en in het binneland mss ook natte sneeuw of sneeuw, maar dat is idd eerst zien en dan geloven Leuk zou het wel zijn zo opeens een sneeuwlaag van 10 cm 's morgens, en dat in zo'n warme winter...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
In belgie denk grotere kansen in de hoge delen
afwachten maar...
dit wordt iedergeval de eerste winter die ik meemaak zonder een laagje sneeuw gezien te hebben... toch bijzonder!
voordeel dat het volgend jaar niet slechter kan worden | Gewijzigd: 26 februari 2014, 19:44 uur, door onweerwoudenberg