Neen dank u. voor mij hoeft dit (en dat zeg ik als winterliefhebber!) echt niet meer...
Laat dan gelijk de lente maar komen, en volgende winter nieuwe kansen.
Neen dank u. voor mij hoeft dit (en dat zeg ik als winterliefhebber!) echt niet meer...
Laat dan gelijk de lente maar komen, en volgende winter nieuwe kansen. Het was een heerlijke voorjaarsdag vandaag, veel zon gezien hier.
En ok, de lente moet nog officieel beginnen, maar een wintertopic is er meestal ook al in oktober
Wil hier geen discussie op gang brengen, het is maar een tip
En ok, de lente moet nog officieel beginnen, maar een wintertopic is er meestal ook al in oktober
Wil hier geen discussie op gang brengen, het is maar een tip we duiken zo de zomer in lente hebben we al
Wil hier geen discussie op gang brengen, het is maar een tip
En als het een zomer wordt met veel regen en lage temperaturen dan maar een herfst topic maken? Ik vindt het wel duidelijk zo, gewoon de kalender volgen.
Om er toch even op in te gaan: een winterdiscussie wordt ook reeds in oktober gestart met LT verwachtingen moet daarom nog geen open topic zijn, maar een topic waar medewerkers en mods reeds enkele LT verwachtingen van bepaalde weerbureaus of weerfilosofen kunnen plaatsen
En nu terug ontopic!
Om er toch even op in te gaan: een winterdiscussie wordt ook reeds in oktober gestart met LT verwachtingen moet daarom nog geen open topic zijn, maar een topic waar medewerkers en mods reeds enkele LT verwachtingen van bepaalde weerbureaus of weerfilosofen kunnen plaatsen
Het wintertopic gaat anders ook al meteen open vor recaties en verwachtingen. Niet dat iemand met 0,0 Hellmann aan kwam zetten maar goed...
Wat ik wle opvallend vind, het is warmer dan normaal, stralende zon groot deel van de dag, maar als je dnekt "ooh wat lekker, ik kan wel in hemdsmouwen buiten gaan lopen (wat noraal gesproken in het voorjaat als vrij snel is bij mij), dan kom je toch wel van een hele koude kermis thuis
En I.v.m. de watertemps zitten we nu op het hoogste in min. 6 jaar: http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina/zeewatertemperatuur.htm)
| Gewijzigd: 18 februari 2014, 13:43 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1