Laat maar uitkomen! Heb wel zin in een ijskoude maart!
Ja idd laat maart maar goed koud des te leuker het word om de 1e week van maart naar Curaçao te gaan:P
na maandag 17 wordt het koffiedikkijken waar de wind vandaan komt. de rest van de verwachtingen kan je dan beter uit 1 hoedje van papier halen.
Toch lijkt het gewoon z-zw te blijven. Past goed bij deze winter..
| Gewijzigd: 13 februari 2014, 10:47 uur, door Delain
Dat lijkt me toch een beetje onrealistisch. Dat zou betekenen dat de koude luchtbel van amerika in het voorjaar, wanneer de dagen langer zijn en de zon hoger staat (en dus de invloed van de zon hoger is), in stand blijft en dan onze kant uit komt om een zeer koude lente te toveren. Ik denk het juist van niet. Een winter zoals deze, waarin een westcirculatie de overhand heeft, is niet slechts van deze tijd. Ik denk dat we gewoon eiereren voor ons geld moeten kiezen en rekening moeten houden met het feit dat we van herfst naar herfst naar lente gaan.
Maar ja, ik ben geen helderziende.
| Gewijzigd: 13 februari 2014, 20:16 uur, door Marga
Als het aan GFS06 ligt alleszins wel
| Gewijzigd: 13 februari 2014, 20:16 uur, door Marga
verrassend.
Citaat van jcroon, donderdag 13 februari 2014, 13:07 uur Det tekst "wees niet verbaasd" wijst er niet op dat de schrijver het ook daadwerkelijk verwacht.
Als ik zeg "wees niet verbaasd als we een zeer droge en warme lente gaan kijgen"is dat even goed mogelijk.
Als iemand zegt 'wees niet verbaasd als', dan betekent dat iemand denkt dat er, in zijn optiek, een zeer grote kans is dat iets gaat gebeuren. Vervolgens werd er ook uitgelegd wat er dan zou kunnen gebeuren. Als ik dan anders over denk, dan schrijf ik dat. Daarom heet dit toch een discussieforum?
Berichten samengevoegd door Marga
Als ik zeg "wees niet verbaasd als we een zeer droge en warme lente gaan kijgen"is dat even goed mogelijk.
Zolang wij veel invloed ondervinden van de constante aanvoer van depressies dan zou de lente ook behoorlijk nat kunnen gaan worden.
De oper dan toch..(zwarte lijn)
Dat is nog eens een uitbijter!
Pluim EC:
Steeds meer leden richting de 15 graden aan het einde van de pluim
| Gewijzigd: 14 februari 2014, 12:31 uur, door Marga
Als dat doorzet wordt het veel drinken met carnaval... Tegen oververhitting natuurlijk.
| Gewijzigd: 14 februari 2014, 12:32 uur, door Marga
Van mij mag het doorzetten, liever al direct lente of omgekeed nog eens winter dan zo'n kwakkelweer met storm rond 6 a 7 graden en 's nachts 4 graden, das niks...
| Gewijzigd: 14 februari 2014, 12:32 uur, door Marga
Bekijk de link...
KLIK HIER
En laat maar horen wat jullie bedenkingen over de laatste afbeelding is!! | Gewijzigd: 13 februari 2014, 20:57 uur, door jan v donkersgoed