Ben toe aan een Polar Low......
zo'n gevoel heb ik ook, half februari omlaag en dan nog een week of 4 goeie winter. Een winter zonder sneeuw en ijs is het nog nooit geweest dus ook dit jaar niet.
zo'n gevoel heb ik ook, half februari omlaag en dan nog een week of 4 goeie winter. Een winter zonder sneeuw en ijs is het nog nooit geweest dus ook dit jaar niet.
er zijn genoeg winters zonder ijs en sneeuw
De plaatselijkse Jumbo's en Albert Heijnen, hebben enkele polar low's in de aanbieding !
er zijn genoeg winters zonder ijs en sneeuw
Ja dach dat er toch minstens 4 waren ofzo, of heb ik dit fout?
ps. Word er een nieuw topic deze week geopend of blijven we nog even in dti topic tot er weer een lichtpuntje valt in de kaarten.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
De plaatselijkse Jumbo's en Albert Heijnen, hebben enkele polar low's in de aanbieding !
Proost! Maar dan moet ie wel goed koud zijn!
1 NIEUW BEERTA 13,8
2 EELDE 8,0
3 LAUWERSOOG 7,2
4 HOOGEVEEN 3,6
5 LEEUWARDEN 1,7
6 HOORN 1,6
7 STAVOREN 1,2
8 VLIELAND 1,1
9 MARKNESSE 1,1
10 HEINO 1,0
11 GILZE-RIJEN 1,0
12 TWENTHE 0,9
13 HERWIJNEN 0,8
14 EINDHOVEN 0,7
15 DEELEN 0,6
16 HUPSEL 0,6
17 LELYSTAD 0,5
18 WOENSDRECHT 0,5
19 VOLKEL 0,5
20 DE KOOY 0,3
21 VALKENBURG (ZH)
22 SCHIPHOL
23 BERKHOUT
24 WIJK AAN ZEE
25 DE BILT
26 VLISSINGEN
27 WESTDORPE
28 WILHELMINADORP
29 HOEK VAN HOLLAND
30 ROTTERDAM
31 CABAUW
32 ELL
33 MAASTRICHT
34 ARCEN
Gaat niet gebeuren het gaat deze winter echt niets meer worden! Een winter die in maart nog moet starten is compleet kansloos....
En kun je dat dan deftig onderbouwen waarom dat niet zou kunnen? Dat je daar niet hoopt tot daar aan toe maar nu gewoon even zegge dat dat compleet kansloos is, is echt zinloos
En kun je dat dan deftig onderbouwen waarom dat niet zou kunnen? Dat je daar niet hoopt tot daar aan toe maar nu gewoon even zegge dat dat compleet kansloos is, is echt zinloos
De kaarten zeggen genoeg voor aankomende 2 weken. Dan zitten we ondertussen half februari. Er is ook echt geen lichtpuntje te vinden dat het er dan naar uit gaat zien dat het de koude kant op gaat. Mocht er over 2 weken wel enig teken van kou zijn dan is het gewoon weg te laat! Oh en van mij mag het best ff winteren hoor!
Bwa zit er zelf niet zo mee of het nog gaat winteren of te laat gaat winteren of gewoon niet, al sneeuw het in mei of juni, we moeten het weer nemen zoals het is. Door er meer op te hopen of beter door te observeren of beter te verwachten/voorspellen gaat het vanzelf ook niet beter worden want zoals je ziet doet moeder natuur waar ze zin in heeft dus wacht gewoon af, zoals altijd, en ik zie wel wat er gebeurt... Al discusieer/volg ik natuurlijk graag mee over het weer als er eens iets op de kaarten komt maar uit ervaring zet ik nooit 100% kans op iets dat zelf de dag erop al kan gebeuren.
kwee nie hoor maar de pluimen verschillen nauwelijks.. ( control buiten beschouwing gelaten)