Dus ga er niet zomaar vanuit dat we geen winter meer krijgen.
De verrassingen ( lees extremen ) zijn tegenwoordig groter dan vroeger.
complete onzin. Tegenwoordig hebben wij allen betere meetmethoden. Overigens was maart vorig jaar idd extreem. De laatste keer dat maart zo extreem was, is in 1917! geweest. Als zoiets drie of vier achter elkaar voor komt, kan er idd sprake zijn van 'definitieve' afwijking van de bestaande norm. Dit is niet het geval.
We gaan het vanzelf zien.
ja hier in Belgie is het nu niet zo erg maar er stond toch ook een redelijk koude wind hier
ben 2 keer gaan wandelen om toch eens van het koude weer te genieten
Ja heel heelrijk, die zalige Duitse industrielucht
Je hoort mij echt niet klagen. Dit is beter dan die warme zuidwester (voor de wintermaanden dan).
Ik hou van winter, maar 0,0 hellmanm is ook ergens wel vet om mee te hebben gemaakt. En een sneeuwdump is welkom hoor, zolang het maar niet vriest hahaha
Kevin e
Ps. Ik praat over de bilt als meetstation.
het hoog boven rusland houd stand en het lagedrukgebied duikt eronder door dat hoog is een taaie vechter precies Ziet er leuk uit, maar ik vrees persoonlijk dat het een koude uitbijter zal zijn. Straks de pluim even bekijken
het hoog boven rusland houd stand en het lagedrukgebied duikt eronder door dat hoog is een taaie vechter precies Ziet er leuk uit, maar ik vrees persoonlijk dat het een koude uitbijter zal zijn. Straks de pluim even bekijken
ik denk van niet eigenlijk,ik had al dagen het gevoel dat er een soort breekpunt was op dat tijdstip als het laag uitzakt winter als het op de oceaan blijft zacht
het hoog boven rusland houd stand en het lagedrukgebied duikt eronder door dat hoog is een taaie vechter precies Ziet er leuk uit, maar ik vrees persoonlijk dat het een koude uitbijter zal zijn. Straks de pluim even bekijken ik denk van niet eigenlijk,ik had al dagen het gevoel dat er een soort breekpunt was op dat tijdstip als het laag uitzakt winter als het op de oceaan blijft zacht
Bijhorende kaartjes met de temperatuur op hoogte en op 2 meter voor 7 februari. Koude uitbijter?
ik denk van niet eigenlijk,ik had al dagen het gevoel dat er een soort breekpunt was op dat tijdstip als het laag uitzakt winter als het op de oceaan blijft zacht
Ik zie net serieuze lagedrukgebieden die onstaan zijn door de koude lucht in Amerika en Canada onze kant op komen. Lagedrukgebied dat de depressietrein op gang gaat trekken.
het hoog boven rusland houd stand en het lagedrukgebied duikt eronder door dat hoog is een taaie vechter precies Ziet er leuk uit, maar ik vrees persoonlijk dat het een koude uitbijter zal zijn. Straks de pluim even bekijken ik denk van niet eigenlijk,ik had al dagen het gevoel dat er een soort breekpunt was op dat tijdstip als het laag uitzakt winter als het op de oceaan blijft zacht
Bijhorende kaartjes met de temperatuur op hoogte en op 2 meter voor 7 februari. Koude uitbijter?
Dat is inderdaad wel frapant gezien die windrichting die volgens de kaarten toch echt uit het oosten lijkt te waaien.