voor morgen staat er trouwens ook een heel interessante situatie op het programma
kijk maar naar deze kaartjes
de temp ligt duidelijk lager in het neerslaggebied dat duid dus op mogelijke winterse neerslag ,de kans is denk ik groter dan vandaag het zou ook wel tijdelijk kunnen blijven liggn want de temps dalen vannacht richting vriespunt,ik denk persoonlijk nog wat lager als je kijkt naar de actuele temps
voor morgen staat er trouwens ook een heel interessante situatie op het programma
kijk maar naar deze kaartjes
de temp ligt duidelijk lager in het neerslaggebied dat duid dus op mogelijke winterse neerslag ,de kans is denk ik groter dan vandaag het zou ook wel tijdelijk kunnen blijven liggn want de temps dalen vannacht richting vriespunt,ik denk persoonlijk nog wat lager als je kijkt naar de actuele temps
had dit ook gezien
ben thuis morgen dus laat maar komen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Morgen is het de meeste tijd zwaarbewolkt met af en toe buien van regen in Laag- en Midden-België, van smeltende sneeuw ten zuiden van Samber en Maas en van sneeuw of de Ardense hoogten. In het westen kunnen de buien iets onstuimiger zijn en gepaard gaan met rukwinden van 55 tot 65 km/h. De maxima liggen tussen 0 graden in de Hoge Venen en 6 graden aan zee. De zuidenwind krimpt geleidelijk naar zuid tot zuidoost en waait eerst matig tot vrij krachtig in het binnenland en vrij krachtig tot krachtig aan zee maar neemt na de middag in kracht af.
Is natuurlijk gebasseerd op de modellene van deze ochtend, we zien wel wat morgen brengt
Ja vind het spijtig dat KMI zo niet echt up to date is zal ik maar zeggen. Als je de modellen van 's avonds ziet(EC) dan kan je al zo goed als volledig niet meer kijken naar het KMI omdat zij de ochtendrun 'altijd' nemen(?) .
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
we zien morgen wel
volgens mij si de kans groter dan vandaag hoor
hoop het
zoals ze hier zeggen "twas gene vette vandaag
"
Heerlijk weekend in de Ardennen gehad.
Zondag naar Signal de Botrange geweest en vandaag naar Baraque de fraiture.
Signal de Botrange -1 en s'avonds sneeuwval. Baraque de fraiture vanmiddag -2 en lichte sneeuwval.
Voor kou kan je beter naar oost Polen en/of Rusland gaan.
strak plan
Polen heeft koude winters en warme zomers
geweest vorig jaar eind april en het waas hier in Belgie slecht weer en vrij fris en ginder was het tussen de 25 en 30°C was echt zalig
zie het ook
ze zwakken ook precies wel af
als ze zo trekken krijg ik er misschien een paar vast
dan wel geen regen liefst
idd ie trog kan daar voor sneeuw zorgen,hoe noordoostelijker hoe droger de sneeuw