Denk niet dat het een top 5 plaats zal worden, het zal nipt zijn, maar donderdag en vrijdag beloven er wel wat vanaf te gaan doen
EDIT in 10 minuten is de temperatuur al 3 tienden gedaald, hopelijk blijft het dalen en sneeuwen en kan het zowaar blijven liggen en dan net Deboosere gehoord dat het 5 °C wordt, nee nee het zal wel | Gewijzigd: 27 januari 2014, 11:35 uur, door Thomas Van Hullebusch
Dit was trouwens het geval op 4 december hier, regen - natte sneeuw - droge sneeuw waardoor alles wit werd. Bui voorbij: opwarming en terug wegsmelten van de sneeuw .
Ze spreken toch van meerdere buienlijntjes die zouden passeren.
Ze spreken toch van meerdere buienlijntjes die zouden passeren.
Nope 1 buienlijntje maar. Mogelijk ontstaan er nog wat buitjes op de Noordzee maar meer zal het niet zijn.
Dat is toch wel een beetje kort door de bocht vindt je zelf niet?
je ziet dat de kou nu weer teruggedrongen wordt richting het oosten,de voorspellingen laten ook weinig goeds zien,ik weet dat het nog makkelijk kan
maar heb er niet echt een goed gevoel over
zal voor andere keer zijn
dat gebied vn neerslag in Frankrijk had 100 km hoger moeten liggen dan hadden we misschien ook iets gehad
Hieronder de tussenstand voor januari die nu op 6,3 graden staat hetgeen ik geschat had voor de gehele maand gemiddeld.
Nu gaat hij zeker nog zakken want onderstaand gemiddelde is tot en met de 25ste en dit weekend met toch wat koudere temparturen is hier nog niet in meegenomen.
Er komen nog wat frissere dagen aan dus er zullen nog een paar tienden vanaf gaan... maar een top 10 plaats is het zeker, die top 5 plaats gaat kantje boord worden
Hier zelfs 7,1. Ik neem aan dat die 6,3 voor de Bilt zijn?