Ze willen jullie hier op het forum gewoon voor zijn
Dit is wat het KNMI zegt over de LT
Vooruitzichten lange termijn
zondag 02 februari tot en met zondag 09 februari
Aanvankelijk vrij koud weer met 's nachts lichte vorst en overdag enkele graden boven nul. In de loop van de periode geleidelijk wisselvalliger met oplopende temperaturen.
| Gewijzigd: 26 januari 2014, 19:27 uur, door Callie-P
Al de hele dag loopt de tempratuur op afgelopen nacht was het -7 en overdag was het rond -3 en nu loopt de tempratuur weer wat op. Hopelijk gaat de tempratuur hier weer wat naar beneden en gaat het hier straks flink sneeuwen. duurd niet lang meer Peter witte goud daalt hier al Roden >Bovesmilde 15km
Dat is mooi om te horen ik zie af en toe al wat voor bij dwarrelen maar het echt werk moet nog komen dus we zien het zo wel
Bij mij nu wel. Ook op de weg....maar minimaal. We hebben wat betreft winterse neerslag deze avond niets te klagen deze avond. En eerlijk gezegd had ik het ook niet verwacht.
In ieder geval wel iets uitgestelde dooi. En enkele modellen waaronder GEM kwamen met mooie runs. Ik houd de moed ering en ik heb zo'n gevoel...
Na frontpassage zien we in de komende nacht al enkele buien vanaf de Noordzee het land opdrijven, hier kan ook natte sneeuw bij zitten. Maandagmiddag zien we bij de trogpassage een clustering van de buien.
| Gewijzigd: 26 januari 2014, 19:50 uur, door Tatanka
Na frontpassage zien we in de komende nacht al enkele buien vanaf de Noordzee het land opdrijven, hier kan ook natte sneeuw bij zitten. Maandagmiddag zien we bij de trogpassage een clustering van de buien.
De 850hPa is ook al opgeschoven met haar lage temperatuur... naar voren wel te verstaan... nu gedurende de spits -5 op 850hPa... Een spits met potentie zeg ik maar
| Gewijzigd: 26 januari 2014, 20:03 uur, door Callie-P
De 850hPa is ook al opgeschoven met haar lage temperatuur... naar voren wel te verstaan... nu gedurende de spits -5 op 850hPa... Een spits met potentie zeg ik maar
ik sta morgen een uurtje vroeger op denk ik