Hoop doet leven zegt men! Maar realistisch gezien wordt het niet meer wat. We zitten eind januari en de kaarten zeggen genoeg. Ik durf hier best te roepen dat we deze winter mogen gaan vergeten! December zijn er weer nieuwe kansen voor de winter liefhebber
De eerste dagen van februari kunnen de temperaturen geleidelijk stijgen met nachtvorst alleen in de Ardennen.
Over Rusland en Scandinavië en tot Duitsland blijft het zeer koud; later kan eventueel deze koude luchtmassa onze streken bereiken.
iemand die meer weet want als ik de kaarten bekijk zie ik dit totaal niet gebeuren hoor!!
Callie-p waar halen ze dit vandaan ??
Ik baal hier echt van Naast de zomer is dit mijn favoriete seizoen en er valt niet eens een keer fatsoenlijk sneeuw. Misschien februari nog anders in maart wel. | Gewijzigd: 26 januari 2014, 18:37 uur, door reedtimmer
Ik baal hier echt van Naast de zomer is dit mijn favoriete seizoen en er valt niet eens een keer fatsoenlijk sneeuw. Misschien februari nog anders in maart wel.
heb jij gisteren niets gehad?
Ik baal hier echt van Naast de zomer is dit mijn favoriete seizoen en er valt niet eens een keer fatsoenlijk sneeuw. Misschien februari nog anders in maart wel.
heb jij gisteren niets gehad?
Een heel klein beetje, maar dat was direct weer gesmolten.
De eerste dagen van februari kunnen de temperaturen geleidelijk stijgen met nachtvorst alleen in de Ardennen.
Over Rusland en Scandinavië en tot Duitsland blijft het zeer koud; later kan eventueel deze koude luchtmassa onze streken bereiken.
iemand die meer weet want als ik de kaarten bekijk zie ik dit totaal niet gebeuren hoor!!
Callie-p waar halen ze dit vandaan ?? Er staat toch later ? De kaarten veranderen om de haverklap, ik zelf denk namelijk ook dat februari de wintermaand gaat worden