Ik weet het niet Thomas, beide modellen laten steeds dezelfde kaarten zien maar een dag verder. Mooi als deze in de zomer uitkomen.
het zal mischien wat zakken maar het blijft echt niet liggen enkel uiterste noord oosten hier kaartje met temperatuur van aankomende nacht
en de invloed van een sneeuwdek is meestal al wel meegenomen in de verwachtingen
Wind: Waddeneilanden, Noord- en Zuid-Holland, Zeeland
Onweer: Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant, Limburg.
Winterse Neerslag: Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel
[EDIT] Iemand was me voor | Gewijzigd: 25 januari 2014, 11:43 uur, door Benniegek
ik verwacht sneeuw overgaand in regen ten noordoosten van de lijn utrecht-maastricht,natte sneeuw zonder over te gaan in regen ten noordoosten van de lijn marknesse-doetinchem en droge sneeuw ten noordoosten van de lijn leeuwarden-enschede
Toch goeie hoop als ik de modellen zo bekijk, afwachten en vanavond even wat vaker naar buiten
heb er eigenlijk nooit op gehoopt zo is de teleurstelling minder groot als er niks van komt
iets wat deze winter al vaak het geval is geweest maandagnacht en ochtend vallen er sneeuwbuien,let op mijn woorden
heb er eigenlijk nooit op gehoopt zo is de teleurstelling minder groot als er niks van komt
iets wat deze winter al vaak het geval is geweest maandagnacht en ochtend vallen er sneeuwbuien,let op mijn woorden
zou mooi zijn
maar dan zonder verkeersproblemen graag
ik heb dan mijn voorlaatste examen en geen zin voor in ed fille te staan en te stressen
ik verwacht niks zo ben ik niet teleurgesteld maar wel enorm blij als er iets komt
maar dan zonder verkeersproblemen graag
ik heb dan mijn voorlaatste examen en geen zin voor in ed fille te staan en te stressen
ik verwacht niks zo ben ik niet teleurgesteld maar wel enorm blij als er iets komt
ik zal vanavond een stukje schrijven over de sneeuw op maandag
dan heb ik de nieuwe kaarten
| Gewijzigd: 25 januari 2014, 12:52 uur, door Marga
Als ik de kaarten bekijk zie ik toch gewoon regen met misschien een kansje op een winterse bui.