Ik waardeer je inbreng ook zeer !
Citaat van Thomas Van Hullebusch, vrijdag 24 januari 2014, 21:05 uurDit 'wintertje' gaat eindelijk een tand hoger steken en ik wil het nog wel eens zien dat het nu niet gaat uitkomen, laten we volgende week opnieuw spreken
Deze winter gaat inderdaad een tandje hoger... maar ik denk dat het bij een kunstgebit blijft
En Den Haag geen winter....wacht maar af ik zet gewoon mijn diepvries open..
| Gewijzigd: 25 januari 2014, 10:22 uur, door Marga
| Gewijzigd: 25 januari 2014, 10:18 uur, door Marga
En Den Haag geen winter....wacht maar af ik zet gewoon mijn diepvries open..
Het speldenprikje spaart wat H.M-punten, maar daar blijft 't ook bij. De 40 punten worden zoals eerder gezegd niet gehaald dit jaar.
dont worry in NL gebruiken we het ook op die manier.. maar ik gaf het gewoon een andere draai
:) Ik had al zo'n gevoel; maar wist het niet zeker. Ach ik wacht het allemaal af, ik vind elk seizoen goed. Ik vind het gewoon spijtig al die regen en hoop dat er eindelijk eens een omslag komt. Gelukkig is 1 iets zeker volgende week : de examenperiode eindigt dinsdag voor mij dus das al positief
dat is een beetje een understatement.. Ze knikkert op LT bijna alle leden naar de verkeerde kant van de nulgraden lijn.
ik verwachte al dat ze warmer wordt waardoor ik niet verbaasd ben ... focus maar op EC ik denk dat die een realistischere pluim zal laten zien.
Maaaar natuurlijk kan ik mega naast zitten, want hoe dan ook je kan de komende tijd als best wel onzeker beschouwen en GFS zou GFS niet zijn als ze niet even compleet de andere kant op gaat... ( overigens is volgens mij deze pluim op de 18h run van GFS en dat is meestal een cowboyrun ( minder nauwkeurig) dus de middernacht run van GFS zou zomaar weer beter kunnen zijn.,)
p.s. mocht ik post ook zo de nieuwe en de oude EC pluim... "so if you leave me the honor "
| Gewijzigd: 24 januari 2014, 21:42 uur, door Callie-P
elke dag word het warmer dat is het beeld van de laatste weken
blijkt nu wel weer
en zodra we bij woensdag zitten zal het zondag wel weer kouder zijn
helaas het is het deze winter niet
voor de bouw is dit heel gunstig weer op moment
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 25 januari 2014, 10:20 uur, door Marga
Ja echt he? De kou is zo dichtbij, maar het wil maar niet. Er staat volgens mij een muur in het oosten op 500hPa die de kou tegenhoud.
Maar we blijven positief: zoals de pluim nu warmer wordt, kan hij morgen weer kouder worden
Maar we blijven positief: zoals de pluim nu warmer wordt, kan hij morgen weer kouder worden
Ja we blijven inderdaad positief. Ik verwacht morgen sneeuw in Enschede
is dat niet vaak het geval... en dan nog blijft het altijd afwachten...... maar koud is het wel hier en doet hier absoluut wel wat winters aan, ook met de sneeuw restjes van gisteren... succes morgen hopelijk iedereen!
Als ik emmers sneeuw zou sturen dan zal het waarschijnlijk smelten door de hoge temperaturen in Vlaanderen
Ook nog even deze pluim van NO Nederland (weet niet of ik hem al zag passeren). Is ook wel warmer, maar het blijft toch opvallend dat er nog geen eensgezindheid is onder de leden op zo een korte termijn!