Kaart luchtdruk zwart grote laag rood loskomende laagje met neerslag en met -5 op 850hpa
Oranje voor weekend
850hpa
Kort samengevat nog steeds onzekerheid troef voor weekend maar beslist niet weg op bassis van een slechte 12 z..niet alle kaarten zijn slecht in deze run namelijk.
| Gewijzigd: 22 januari 2014, 20:30 uur, door Tatanka
Eigenlijk jammer dat je Calliep probeert na te doen. Hij is veel realistischer en bekijkt heel Nederland en niet enkel het noordoosten. Zijn stoplicht gaat eerder oranje-rood zijn.Probeer tenminste nog wat aan de negatieve sleur hier..gelukkig ken ik Calliep en heeft hij dr geen moeite mee...als ik realistich ben en waar ik je ook gelijk aan geef is de rest van nl oranje rood idd
Even een oproep: ik weet dat het frusterend is om geen "winterweer" te hebben. We leven nu eenmaal in de Lage Landen en de laatste jaren zijn we echt wel verwend geweest. Wees blij dat er nu uberhaupt kansen zijn en dit zeker geen slechte voor sommigen onder ons. De voorbije weken waren er amper kansen terwijl het nu tenminste spannend is. De kou is niet veraf, de wind moet maar 1 keer uit het oosten waaien en de diepvries staat open.
Laat ons allemaal hopen op het beste en roepen van "het wordt niks meer, op naar de lente", "ik wil sneeuw", "het gaat sneeuwen" hoeft voor 99% van de leden niet, tenzij het onderbouwd is met kaarten ed.
Valt me nog mee!
Noord-oosten:
Wat een koude pluim voor daar!!
Bedankt voor het posten Sneeuw we geven niet zomaar op hier kom op zeg kop op mensen
Op Kt
| Gewijzigd: 22 januari 2014, 21:04 uur, door Tatanka
Op Kt
Inderdaad!
Ik snap ook wel dat mensen er een beetje negatief van worden.. We beleven tot nu toe de zachtste winter sinds de metingen maar er kan nog van alles gebeuren! Februari is DE wintermaand!
| Gewijzigd: 22 januari 2014, 22:32 uur, door Marga
Juistem, positieve instelling, zo mag ik het zien!
Citaat van Tatanka, woensdag 22 januari 2014, 21:04 uurBedankt voor het posten Sneeuw we geven niet zomaar op hier kom op zeg kop op mensen....Op Kt
Dan moeten we 'Sneeuw' omdopen tot 'Jon Snow'..?
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 22 januari 2014, 22:32 uur, door Marga
De vele leden die voor 5-6 graden gingen dit weekend krijgen nu de bovenhand. Het koude weer rond de 30ste blijft op de pluim staan.
en zo blijft het schuiven rond de 30ste zal het ook wel weer warmer zijn zo zijn we de hele winter al aan klooien | Gewijzigd: 22 januari 2014, 22:34 uur, door Marga