Sorry maar gemiddelde rond 1 a 3 graden vind ik niet zacht, verkeerde woordkeuze, er zit nog veel onzekerheid in de KT zie bv. vrijdag een pak leden onder 0
Sorry maar gemiddelde rond 1 a 3 graden vind ik niet zacht, verkeerde woordkeuze, er zit nog veel onzekerheid in de KT zie bv. vrijdag een pak leden onder 0Inderdaad, het gemiddelde op LT trekt ook wel vaker naar de normale waarden (5 graden). Zoals reeds gemeld: het kan echt alle kanten uit volgende week!
Oja! Is dit in samenwerking met de stratosfeer? Ik ben niet zo bekend met die kaarten, maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening
(ben trouwens ook wel weer toe aan jetstreamkaartjes, heb geen idee waar die gevonden kunnen worden)
jetsteamkaartjes via weer.nl . Kaarten Geopot Wind 300 hPa. Wel even gratis account aanmaken. | Gewijzigd: 19 januari 2014, 08:37 uur, door Marga
Das wel heel erg negatief, juist nu de kaarten positiever worden
Das wel heel erg negatief, juist nu de kaarten positiever worden
Is coping, kan het alleen nog maar meevallen dit jaar
Kop op, een winterliefhebber in de lage landen moet geduld hebben. We zijn de laatste jaren echt verwend geweest. In mijn nog jonge leven waren de 3 laatste winters de beste die ik al gehad heb. Meeste sneeuw ooit gezien, dikste ijs ooit (uitgezonderd 1997)... Kop op man
Vervelen? Noppes.
Mooie zomers = terras en buitensport.
Mooie winters = terras en buitensport.
In ons klimaat heb altijd te maken met regen en wind. Laat dat nu het geen zijn, waaraan de meeste een hekel hebben.
Te koude of zeer koude lente is ook mogelijk. Als winter niet wil lukken kan de kou alsnog aan de boemel gaan om ons te verrassen in de lentemaanden.
En hoe gaat het eruit zien van de week. Krijgen we kou of word het een vlop
Er is nog niet veel over te zeggen. Het is echt kilometerswerk of de kou ons gaat bereiken en zo ja waar dan de grens gaat liggen. Noorden heeft nog steeds de wat betere kaarten. Maar het kan ook zijn dat de kou ons net niet bereikt en dan gaat het niet door.
hou enorm van de winter maar ik heb geen zin om weer sneeuw te krijgen zoals vorig jaar eind maart hoor dan mag het terug warmer worden met zon
ik hoop dat ik mis ben voor februari :/ en dat er toch nog wat sneeuw zit aan te komen en koude | Gewijzigd: 19 januari 2014, 09:51 uur, door love severe weather
Sneeuw in Maart 2005 leverde mij anders een mooi dagje niet naar werk op een woensdag middag>>>>Maar een mooi dagje in de kroeg heerlijk warm achter de raam met gele rakkers en later beerenburg...alleen de terugreis door 40cm was een waar slagveld en de volgende dag op werk heb ik achter in de kantine gelegen.
| Gewijzigd: 19 januari 2014, 09:56 uur, door Tatanka
| Gewijzigd: 19 januari 2014, 10:02 uur, door vinny