hopen op hopen
Wat word je toch modeloos van dit weer zeg.
Hoeveel maanden herfstachtig weer hebben we nu al wel niet achter elkaar gehad?
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Wat word je toch modeloos van dit weer zeg.
Hoeveel maanden herfstachtig weer hebben we nu al wel niet achter elkaar gehad?
Modeloos of moedeloos???
Ofschoon het beeld nu wel gaat kantelen naar sneeuw aan het begin van de nieuwe maand.
Ofschoon het beeld nu wel gaat kantelen naar sneeuw aan het begin van de nieuwe maand.Moedeloos, lange tijd nog wel positief kunnen zijn maar elke keer als de pluim iets van positiviteit had liep het daarna weer mis.
Ik vind de pluim deze keer niet zo goed, op LT misschien iets beter, maarja, dat hebben we vaker gezien en net zo vaak weer zien gaan.
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Ik vind de pluim deze keer niet zo goed, op LT misschien iets beter, maarja, dat hebben we vaker gezien en net zo vaak weer zien gaan.Zoals we hem een goeie week terug van koud naar opeens warm zagen gaan, kan het omgekeerd ook natuurlijk
Het is inderdaad afwachten en (veel) geduld opbrengen.
| Gewijzigd: 17 januari 2014, 07:42 uur, door Marga
Het is inderdaad afwachten en (veel) geduld opbrengen.Dat is waar, maar eerst zien dan geloven, is toch wel een logisch moto deze winter.
Als er nog wat komt is het niet de eerste winter die toch nog verassend uit de hoek komt.
Maar toch, tot nu toe is deze 'winter' toch wel heel erg slecht.
Nu nog een manier vinden om aan geduld te komen
Ik ben in iedergeval nog blij met winter weer in juli, dus daar zal het niet aan liggen.
Zegt de weerman. Je swets wederom, niemand weet hoe het over 7 dagen zal zijn. Laten we eerst komend weekend afwachten. Raar mannetje ben jij.
Dat zijn jouw woorden. Ik ken je niet. Ik weet niet wie bent. Ik heb geen oordeel over je. Dat je me raar mag vinden, dat laat ik ook geheel aan jou over. Zwetsen is met een Z. M'n verwachting heeft geen gezwets als basis, maar is gebaseerd op natuurlijke wetmatigheden. Ach, computers..... Het zijn handige dingen om iets uit te rekenen en om kansen mee in te schatten. (Dat lijkt alweer op rekenen.) | Gewijzigd: 17 januari 2014, 07:43 uur, door Marga
Het "op de man spelen" en persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
Probeer deze ook niet uit te lokken door niet-onderbouwde-stellingen / meningen te droppen. Dit wekt irritatie op.
Als we dan net zulke buien krijgen zoals 27 juli vorig jaar dan teken ik ervoor.
Moet het dan alleen niet weer tijdens de Zwarte Cross vallen, toen baalde ik als een stekker dat ik mn caravan in de gaten moest houden en niet kon chasen.
Ik sluit me hier bij aan .
Verder wil ik hier nog aan toe voegen dat het inderdaad een open weerforum is ...en ook mensen komen die iets minder verstand hebben van weer kaarten en pluimen .
Maar wel graag over het weer praten .en ja (zeuren) over het weer hoort daar ook bij .
Zo als van de week met mn weer toutje ...was heel leuk gaf meteen wat leuke reacties en goed voor het moraal .maar zo leuk als het was werd meteen de kop weer in gedrukt ...want het was blijkbaar niet serieus genoeg .
Mijn mening is leven en laten leven .schrijven en laten schrijven .... leer van de betere weer kenners en geniet van het weer .
Vg bouw
Als we dan net zulke buien krijgen zoals 27 juli vorig jaar dan teken ik ervoor.
Moet het dan alleen niet weer tijdens de Zwarte Cross vallen, toen baalde ik als een stekker dat ik mn caravan in de gaten moest houden en niet kon chasen.Prioriteiten stellen....
(Zou ik toch gewoon de Zwarte Cross kiezen en als de caravan dan gaat, jammer dan..).