Al die laatst nieuwjaarsrecepties ook he...
Valt nog mee... sommigen hebben er 22 jaar op moeten wachten. Ik moet er bij zeggen dat er mijns inziens alleen nog 11-stedentocht wordt georganiseerd als er een winter a la '63 komt.
Raar "inzien" heb jij. Hoe kom je hierbij? Als het kan gaat hij gewoon gereden worden. Ik denk zelfs dat een tocht alla 1963 nooit meer geprobeerd zal worden. Zijn maar 63 die die tocht hebben uitgereden.
Hij wordt nooit meer verreden, gezien het publiek dat erop af komt. Het ijs zal minstens een halve dik moeten zijn, om de verantwoording te kunnen nemen om zo'n tocht überhaupt te kunnen uitschrijven. Wat betreft het type weer, ben ik met je eens dat ze een andere dag zullen kiezen om de tocht te kunnen verrijden. | Gewijzigd: 12 januari 2014, 20:58 uur, door Renssie
Al die laatst nieuwjaarsrecepties ook he...Valt nog mee... sommigen hebben er 22 jaar op moeten wachten. Ik moet er bij zeggen dat er mijns inziens alleen nog 11-stedentocht wordt georganiseerd als er een winter a la '63 komt. Raar "inzien" heb jij. Hoe kom je hierbij? Als het kan gaat hij gewoon gereden worden. Ik denk zelfs dat een tocht alla 1963 nooit meer geprobeerd zal worden. Zijn maar 63 die die tocht hebben uitgereden. Hij wordt nooit meer verreden, gezien het publiek dat erop af komt. Het ijs zal minstens een halve dik moeten zijn, om de verantwoording te kunnen nemen om zo'n tocht überhaupt te kunnen uitschrijven. Wat betreft het type weer, ben ik met je eens dat ze een andere dag zullen kiezen om de tocht te kunnen verrijden. Dat is wel de grootste onzin dat ik in tijden heb gehoord, wanneer er minimaal 15 cm ijs ligt word de tocht gewoon verreden.
kweet niet wat voor temperatuur meter je hebt. volgens buienradar vriest het daar niet | Gewijzigd: 12 januari 2014, 21:10 uur, door owios
Ook zullen de bovenluchten wel te warm zijn voor sneeuw
kweet niet wat voor temperatuur meter je hebt. volgens buienradar vriest het daar niet
Het is dat ik via de telefoon geen foto's kan uploaden. Maar me thermometer geeft het toch echt aan. Geheel nauwkeurig zal die niet zijn. Maar buienradar zit wel in de buurt. Woon overigens in Gulpen hedendaags. Ik begrijp je reactie moet het nog aanpassen in me profiel.
kweet niet wat voor temperatuur meter je hebt. volgens buienradar vriest het daar niet
Het is dat ik via de telefoon geen foto's kan uploaden. Maar me thermometer geeft het toch echt aan. Geheel nauwkeurig zal die niet zijn. Maar buienradar zit wel in de buurt. Woon overigens in Gulpen hedendaags. Ik begrijp je reactie moet het nog aanpassen in me profiel.
oke hier is het 2 graden boven nul nog op de veluwe
oke hier is het 2 graden boven nul nog op de veluwe
wil niet vervelend zijn over de kaarten van knmi.
maar ik heb net 5 minuten mijn autoruiten staan krabben.
het vriest hier in het zuiden wel degelijk,hoewel te temp kaart van knmi +2 aangeeft voor deze regio
Ik kraam geen onzin uit. 2 m bezoekers of meer is onverantwoord om deze tocht der tochten te organiseren. Begrijp me goed. Ik ben voor het organiseren van de tocht. Mijns inziens kan het alleen nog als er heel, maar dan ook heel veel ijs ligt. Geen bestuurder wil op zijn of haar geweten hebben dat 10 mensen verongelukt zijn als gevolg van het breken van ijs. Nogmaals ik draag de Elfstedentocht een warm hart toe. Back on topic: voorlopig geen sneeuw en ijs....
Ik kraam geen onzin uit. 2 m bezoekers of meer is onverantwoord om deze tocht der tochten te organiseren. Begrijp me goed. Ik ben voor het organiseren van de tocht. Mijns inziens kan het alleen nog als er heel, maar dan ook heel veel ijs ligt. Geen bestuurder wil op zijn of haar geweten hebben dat 10 mensen verongelukt zijn als gevolg van het breken van ijs. Nogmaals ik draag de Elfstedentocht een warm hart toe. Back on topic: voorlopig geen sneeuw en ijs....
dit jaat komt de elfsteden er niet meer of er moet een wonder gebeuren
Ik kraam geen onzin uit. 2 m bezoekers of meer is onverantwoord om deze tocht der tochten te organiseren. Begrijp me goed. Ik ben voor het organiseren van de tocht. Mijns inziens kan het alleen nog als er heel, maar dan ook heel veel ijs ligt. Geen bestuurder wil op zijn of haar geweten hebben dat 10 mensen verongelukt zijn als gevolg van het breken van ijs. Nogmaals ik draag de Elfstedentocht een warm hart toe. Back on topic: voorlopig geen sneeuw en ijs.... dit jaar komt de elfsteden er niet meer of er moet een wonder gebeuren Toch vreemd hoor dat er 2 jaar geleden de tocht wel bijna zijn doorgang vond toen lag er zeker geen halve meter ijs toen was sneeuwval de grootste boosdoener.
maar ik heb net 5 minuten mijn autoruiten staan krabben.
het vriest hier in het zuiden wel degelijk,hoewel te temp kaart van knmi +2 aangeeft voor deze regio Door uitstraling kan er bij +2C nog ijs op een auto ruit ontstaan.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Ik kraam geen onzin uit. 2 m bezoekers of meer is onverantwoord om deze tocht der tochten te organiseren. Begrijp me goed. Ik ben voor het organiseren van de tocht. Mijns inziens kan het alleen nog als er heel, maar dan ook heel veel ijs ligt. Geen bestuurder wil op zijn of haar geweten hebben dat 10 mensen verongelukt zijn als gevolg van het breken van ijs. Nogmaals ik draag de Elfstedentocht een warm hart toe. Back on topic: voorlopig geen sneeuw en ijs.... dit jaar komt de elfsteden er niet meer of er moet een wonder gebeuren Toch vreemd hoor dat er 2 jaar geleden de tocht wel bijna zijn doorgang vond toen lag er zeker geen halve meter ijs toen was sneeuwval de grootste boosdoener.er zou toen echt geen elfstedentocht komen, dat heeft de media er toen tijdens hun mediahype van gemaakt.
het ijs was bij lange na niet dik genoeg op veel stukken.