Ik lees al een hele tijd mee en heb al flink wat domme vragen gesteld. (En er zullen er nog vele volgen .) Dus ik dacht ik stel me maar even voor.
Ik ben een weerfanaat uit Hoogkarspel NH. Ik kan me geen dag herinneren dat ik niet aan het weer heb gedacht. Misschien een beetje weerverslaafd. Haha Ik weet nog helemaal niets van weer enzo. Maar hopelijk gaat dat snel komen. Ik ben 13 jaar oud en daarmee een van de jongste forummers van Onweer-online. Net zoals bijna iedereen hier gek op onweer en sneeuw. Als ik niet dit forum lees, dan maak ik graag foto's van extreem weer.
Hopelijk word ik een beetje vriendelijk ontvangen en voel ik me welkom. (volgens mij komt dat wel goed.)
Niet zo'n lang stukje maarja kort en krachtig dan maar.
Oh ja en ik heb nog een domme vraag:
"Hoe lang is korte termijn? En lange termijn?"
~Een forummer die liever zijn echte naam niet zegt.
En over je vraag: Bij de pluimen is de korte terijm (KT) : tot 5 dagen en lange termijn (LT) : tot 15 dagen vooruit. En middellange termijn(MT) : is dan tot 10 dagen vooruit De pluimen zie je meestal dagelijks voorbijkomen dus .. Je zal we lregelmatig kunnen meekijken. Moest je zelf willen kijken --> link naar de pluimen: http://www.weerplaza.nl/15daagse/
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1