Kan zelfs nog redelijk met gemak heen en weer fietsen na een melding zonder al te veel moeite hier in Gouda. Verleden keer kon ik dat niet.
Kan zelfs nog redelijk met gemak heen en weer fietsen na een melding zonder al te veel moeite hier in Gouda. Verleden keer kon ik dat niet.
Ik zit ook in Gouda, ik vraag me af of het hier bij dit aantal meldingen blijft. Aangezien die tweede strook nog over moet komen...
Wind kwam voor jullie helft dan ook uit een totaal andere hoek en was een totaal andere storm depressie dat was een zuidwester(Kanaalrat) en dus anders dan een Nwester wel duidelijk dacht he
Ik ben benieuwd of de wind nog weer gaat aantrekken.
als ik de grafiekjes bekijk zie ik het na de eerste dip wel weer oplopen maar het lijkt toch behoorlijk minder dan op het hoogtepunt. Nog even afwachten maar drie uur achter elkaar kracht 10 of zo, wat je gisteren nog wel op windfinder e.e. kon zien voor het noorden lijkt wat hoog gegrepen
ehh zie net stavoren windstoot van137 km/u... Da's meer dan 2 x de windsnelheid van dat moment... Zeker downburst of zo? | Gewijzigd: 5 december 2013, 16:09 uur, door jcroon
Een korte impressie van die bui:
http://youtu.be/5kYVaggtPu8
| Gewijzigd: 5 december 2013, 16:15 uur, door Floris-Jan
Wind kwam voor jullie helft dan ook uit een totaal andere hoek en was een totaal andere storm depressie dat was een zuidwester(Kanaalrat) en dus anders dan een Nwester wel duidelijk dacht he
Wie kent er in deze tijden van GPS en tomtom nou nog de windrichtingen?
Ik ben benieuwd of de wind nog weer gaat aantrekken.
als ik de grafiekjes bekijk zie ik het na de eerste dip wel weer oplopen maar het lijkt toch behoorlijk minder dan op het hoogtepunt. Nog even afwachten maar drie uur achter elkaar kracht 10 of zo, wat je gisteren nog wel op windfinder e.e. kon zien voor het noorden lijkt wat hoog gegrepen
ehh zie net stavoren windstoot van137 km/u... Da's meer dan 2 x de windsnelheid van dat moment... Zeker downburst of zo?
137? Dat is een flinke, pfff. Wellicht n meetfoute ofzo.