bron rtv noord
gooien alles in werk om couperussen alsnog te sluiten
en auto,s te verplaatsen /wegslepen
4 m 30 boven nap Ik vraag me af waar jij dit leest, ik zie t namelijk niet staan.
social media , radio noord met verslaggevers door geheel groninger kust plaatsen
deze melden de laatste stand van zaken door
en ik zit met warme chocolademelk achter de tikkist ,computer
| Gewijzigd: 5 december 2013, 14:55 uur, door jurrie
Wat een drama bij het treiverkeer. Gelukkig hoef ik niet met de trein. Voor de treinreizigers veel succes vandaag. Wooow in Schotland een windstoot van 180 km/u!
Nee, dat is Engeland De zuidgrens van Schotland zit daarboven tussen de 74 en 94. | Gewijzigd: 5 december 2013, 15:16 uur, door Marga
social media , radio noord met verslaggevers door geheel groninger kust plaatsen.deze melden de laatste stand van zaken door. en ik zit met warme chocolademelk achter de tikkist ,computer
Ooooh sorry ik dacht dat je de website bedoelde. excuus
| Gewijzigd: 5 december 2013, 15:29 uur, door Marga
http://www.weerplaza.nl/actueel/windstoten/ | Gewijzigd: 5 december 2013, 15:10 uur, door stef-c
meteen maar even de spannendste genomen
Overigens is er hier aan de kust in Den Haag nog geen druppel regen gevallen ( zit max 1,5 km van de duinen af en je kan de zee horen bulderen als je in de tuin gaat staan)
En Vlieland heeft wederom een dikke 10bfrt constant..
| Gewijzigd: 5 december 2013, 15:23 uur, door Callie-P
Nu lijkt de wind juist weer wat te zijn gaan liggen.. Verder ben ik heel benieuwd hoe het vanavond gaat met het zeewater, denk dat ik dan maar even een kijkje ga nemen op lauwersoog
Overigens is er hier aan de kust in Den Haag nog geen druppel regen gevallen ( zit max 1,5 km van de duinen af en je kan de zee horen bulderen als je in de tuin gaat staan)
En Vlieland heeft wederom een dikke 10bfrt constant..
harde wind gaat langs de kust toch verder naar het zuiden lijkt het
| Gewijzigd: 5 december 2013, 15:29 uur, door Sanwa