anders gaat het een "leuke" zomer worden met lekker veel insecten
ffe OFFtopic ik heb op facebook al mensen zien zeggen dat er dan geen lente en zomer moet komen als we geen winter krijgen
late we hope dat als er dan weinig of geen winter komt we teminste een goede lente en zomer krijgen (veel onweer en warmte (niet te warm) | Gewijzigd: 9 januari 2014, 20:00 uur, door love severe weather
ffe OFFtopic ik heb op facebook al mensen zien zeggen dat er dan geen lente en zomer moet komen als we geen winter krijgen
late we hope dat als er dan weinig of geen winter komt we teminste een goede lente en zomer krijgen (veel onweer en warmte (niet te warm) Het is nog maar 9 januari dus geen paniek, februari moet nog komen
late we hope dat als er dan weinig of geen winter komt we teminste een goede lente en zomer krijgen (veel onweer en warmte (niet te warm) Het is nog maar 9 januari dus geen paniek, februari moet nog komen het moet daarvoor nog niet in februari gebeuren het kan nu plots veranderen naar stevige vrieskou alles veranderd zorap het is niet omdat er eventjes enkele warme kaartjes tevoorschijn komen dat alles om zeep is neen morgen kan alles nog kouder geworden zijn, conclusie het is winter voor je het weet !!
Het wordt geen echte winter. Ben vorige week in Polen geweest. Het was er gewoon lenteachtig. Ook in hogere regio's in de nabijheid van Polen is het onvoldoende koud. Het water in de Oostzee zal de vrieskou bij ons zeker temperen. Leuke spelde prikken, geen winter.
Het wordt geen echte winter. Ben vorige week in Polen geweest. Het was er gewoon lenteachtig. Ook in hogere regio's in de nabijheid van Polen is het onvoldoende koud. Het water in de Oostzee zal de vrieskou bij ons zeker temperen. Leuke spelde prikken, geen winter.Is afhankelijk van wat je onder winter verstaat natuurlijk voor de een is het pas winter als je kan schaatsen op sloten, voor de ander is dat als het sneeuwt
En winter in de Benelux is eigenlijk 5 graden en minima van rond de 0 graden
Het wordt geen echte winter. Ben vorige week in Polen geweest. Het was er gewoon lenteachtig. Ook in hogere regio's in de nabijheid van Polen is het onvoldoende koud. Het water in de Oostzee zal de vrieskou bij ons zeker temperen. Leuke spelde prikken, geen winter.
kan best zijn Polen heeft volgens mij een geweldig klimaat
ben daar vorig jaar geweest eind april en toen lag er ng sneeuw in de bergen tege de slovaakse grens en het was er 25 graden in het dal
er is mij al gezegd dat het ng maar januari is en de winter ng kan doorbreken
hierbij gfs pluim
tjah het gemiddelde ligt hoger dan vanochtend het wordt waarschijnlijk lekker licht winter met wie weet daardoor misschien leuke sneeuwsituaties doordat hoge en lage druk gebieden terein willen winnen.
hier ecmf op 240 uur
als ik het goed zeg heeft allen noord nederland hier plezier van grote verschillen dus waarschijnlijk in nederland.
beniuwd wat ecmf pluim vanavond uit de hoed tovert. | Gewijzigd: 9 januari 2014, 21:37 uur, door Winter4ever
temps normaal voor tijd van het jaar thats it Tot en met dinsdag wel, daarna kan het koud of warm worden. Gemiddelde ligt daarn onder de normale temperaturen voor de tijd van het jaar (maxima van 5,7)