Ga echter niet zomaar iets in de ruimte roeptoeteren zonder enige onderbouwing, enkel en alleen om de sfeer en de voorpret voor anderen te verzieken.
Bij voorbaat dank voor de medewerking
| Gewijzigd: 8 januari 2014, 19:15 uur, door Marga
Bij het zien van de laatste kaarten gaat het toch steeds leuker worden de komende week.
Edit Marga: Welkom | Gewijzigd: 8 januari 2014, 19:30 uur, door Marga
Bij het zien van de laatste kaarten gaat het toch steeds leuker worden de komende week.
Edit Marga: Welkom
Welkom !.. ik hoop dat je het naar je zin hebt en mocht je vragen hebben (aangaande het weer ) gewoon stellen he ! Er is altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft !
Edit Marga: Welkom
Welkom !.. ik hoop dat je het naar je zin hebt en mocht je vragen hebben (aangaande het weer ) gewoon stellen he ! Er is altijd wel iemand die een antwoord voor je heeft !
Bedankt, zou zeker goedkomen..
Ziet er goed uit!
Netjes hoor! "Onze grote vriend" maakt verbinding met het groeland-hoog. Lijkt mij een heeelee postieve ontwikkeling (die volgens mij niet eerder in de kaarten is voorgekomen,toch?)
Die pluim die je toont, is van GFS dus? Weet je hoe laat de EC te zien is?
EDIT: steeds minder leden van GFS zitten boven 0 zie ik, en binnen de redelijke termijn valt de koude binnen, m.a.w. ik ben ook tevreden | Gewijzigd: 8 januari 2014, 20:24 uur, door Thomas Van Hullebusch
Die pluim die je toont, is van GFS dus? Weet je hoe laat de EC te zien is?
EDIT: steeds minder leden van GFS zitten boven 0 zie ik, en binnen de redelijke termijn valt de koude binnen, m.a.w. ik ben ook tevreden
Zie ik het dan nou anders? Ik heb idee juist dat er minder leden dan voorheen onder de 0 zitten?
Ben ik blij dat ik in Oost Groningen woon daar word het nog weer een stukje kouder;)
Maar al met al mogen we niet klagen, ziet er allemaal zeer goed uit.
Is het al 21:50?? :p