Hoe je betrouwbaar is deze wederdienst normaliter?
Niet zo betrouwbaar voor de lange termijn, deze volgt enkel de Oper van de run en kan morgen net zo goed +10°C op lange termijn weergeven.
...dus ik ga de komende dagen flink duimen
Ik doe met je mee.
Laten we hopen dat de avond runs meer duidelijkheid brengen.
Bedankt voor het meehelpen!! Nog een paar uur voor het vrijkomen van de EC pluim en we zullen zien of het geholpen heeft!!
Ik kom er trouwens net achter dat ik me vannochtend perongeluk met me oude account (die ik vergeten was) had ingelogd dus de uiteenzetting van RPS is van C.A.D. ( ff voor de duidelijkheid)
Als we nog de GFS-pluim op het goede spoor willen duimen moeten we heel hard ons best doen, want de laatste is het totaal niet met EC eens:
Maar ik geef me niet over! Ik ga door met duimen totdat ze versleten zijn!!! | Gewijzigd: 6 januari 2014, 17:07 uur, door C.A.D.
Lijkt mij sterk dat we dit nogmaals mee mogen maken. Al heb ik mijn dagtaken erop zitten mag het weer komen. Off topic: kan iemand van de moderators of ander forumlid mij vertellen waarom ik op mijn telefoon en iPad nu bij ieder bezoek opnieuw moet inloggen? Voorheen stond ik standaard ingelogd?
heb ik ook al gezien, zou zalig zijn moest het boven scandie komen te liggen Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren is veel te ver vooruit :p we mogen al blij zijn dat we aankomende week wat winterweer gaan krijgen nou ja moet nog wel allemaal even gaan gebeuren.
heb ik ook al gezien, zou zalig zijn moest het boven scandie komen te liggen Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren is veel te ver vooruit :p we mogen al blij zijn dat we aankomende week wat winterweer gaan krijgen nou ja moet nog wel allemaal even gaan gebeuren.wat eigenlijk best raar vind is dat frank deboosere telekens met die half januari heeft"hij zegt dat het geen winter word voor half januari dat het dan pas zou gaan vriezen" het totaal tegengestelde wat wij hier zien
Mja, eigenlijk niet zo raar als je afgaat op de laatste GFS. Afbeelding is de middagtemperatuur op 15 januari/half januari