hopelijk
Trouwens op de Noordzee zit daar een vrij stevig buitje!
Edit: stukje van het KMI:
Volgende uren
We verwachten dat er in het zuiden van de provincies Namen en Luxemburg tijdens het komende uur tot 2 cm verse sneeuw kan vallen. Lokaal kan dit wat meer zijn. In de andere regio's blijft de sneeuw beperkt tot 0 à 1 cm sneeuw. Dit kan leiden tot gevaarlijk gladde wegen.
| Gewijzigd: 20 november 2013, 20:59 uur, door Sven
hier redelijk harde regenval
hier nu steeds meer sneeuw
enjoy
hier redelijk harde regenval Kan snel veranderen!
Keek net even naar buiten, regen met enkele vlokken tussen. Nu soms al meer vlokken dan regen
In Brakel zou er 4cm liggen??? (Vlaamse Ardennen)
| Gewijzigd: 20 november 2013, 21:09 uur, door Sven
Het is hier nu al een tijdje zo maar de smeltende sneeuwmomenten beginnen te overheersen
Even een vraag: alles wat nu op de noordzee ligt, krijgen we dit ook nog? Ik dacht van wel?
| Gewijzigd: 20 november 2013, 21:16 uur, door Sven
Het is hier nu al een tijdje zo maar de smeltende sneeuwmomenten beginnen te overheersen
maar het zal serieus moete doorsneeuwen er die wil blijven liggen het is enorm nat buiten
Plaatselijk (natte) sneeuw, die kortdurend gladheid kan opleveren. Geldig: woensdag 20 november 2013 vanaf ca 21 uur gedurende ca 6 uur
Ik ga eens mijn eerste sneeuwvlok gaan vangen van deze winter
Wij gaan in Twente direct voor droge sneeuw en geen natte drap. Daarom valt hier nu niks | Gewijzigd: 20 november 2013, 21:20 uur, door reedtimmer