Iedereen 'klaagt' op de terughoudende berichtgeveing van jcroon, maar ik kan dit enigzins wel begrijpen. Er moet niet op voorhand al paniekvoetbal gespeeld worden terwijl er nog niks is gebeurd. De rukwinden zijn oppassen, maar dit heeft hij eerder ook al gezegd. Voor de rest is er nog niets gevaarlijks aan. Het gaat gewoon over eigen ervaringen.
Ik denk niet dat men veel klaagt over zijn terughoudenheid. Je moet nu alleen wel je verstand gebruiken en zoals je in een post van mij hierboven kan zien zijn er zeer zware windstoten boven land. Dit gaat de komende uren toenenem aangezien de storm nu net pas aan land komt.
Dus paniekvoetbal heb ik op dit veld nog niet gezien maar goed als jij nu graag het bos ingaat maak dan gelijk wat mooie foto's
(ow n Brabant ( een groot gedeelte ) ligt nou eenmaal niet in het pad van deze storm dus daar zal het met de wind wel meevallen)
| Gewijzigd: 28 oktober 2013, 09:50 uur, door Callie-P
Dus paniekvoetbal heb ik op dit veld nog niet gezien maar goed als jij nu graag het bos ingaat maak dan gelijk wat mooie foto's
(ow n Brabant ( een groot gedeelte ) ligt nou eenmaal niet in het pad van deze storm dus daar zal het met de wind wel meevallen)Hier in Limburg momenteel toch een windkracht 7 10 km van mij vandaan zijn al windvlagen van tegen de 95km/h | Gewijzigd: 28 oktober 2013, 09:58 uur, door Debbieke
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
Citaat van Ries, maandag 28 oktober 2013, 10:33 uur En windkracht 11 is er.
Stoten windkracht 11 is nog geen windkracht 11.
Wie weet komt het nog!!
Edit Sanwa: En ja, ook de winkracht 11 is een feit! IJmuiden scoort voor het eerst een 10-minutengemiddelde van 56 knopen, windkracht 11 dus! Staat in de berichtgeving
Berichten samengevoegd door Sanwa | Gewijzigd: 28 oktober 2013, 10:47 uur, door Sanwa
Daarbij moet ik wel zeggen: ik zit in een flat op de 10de verdieping
Ik wilde al zeggen... Ik vind het tot nu toe nog niet bijzonder. Gisteren waaide het harder dan nu.