Is een experimenteel model en is meestal wat te hevig in zijn verwachtingen. Ik gebruik de modeluitvoering die heel wat realistischer is. Zelfde kaartje, zelfde tijdstip. Zal zo al erg genoeg zijn
| Gewijzigd: 25 oktober 2013, 14:20 uur, door Bart Standaert
Dat ziet er niet goed uit qua schade. Maar dit zal nog een flink aantal keer veranderen. Afwachten wat de kaarten morgen zeggen.
Is een experimenteel model en is meestal wat te hevig in zijn verwachtingen. Ik gebruik de modeluitvoering die heel wat realistischer is. Zelfde kaartje, zelfde tijdstip. Zal zo al erg genoeg zijn
Wist ik Bart....vond het leuk hem te plaatsen
Geeft de verwachting aan van het pad die de kern van het lage drukgebied kan nemen.
Het linkse kaartje geeft 3 mogelijke richtingen waarvan de onderste de minste kans heeft
Het rechtse kaartje geeft het pad aan die volgens het MetOffice de kern gaat volgen in hun verwachting.
Tja.. Dit is een weerbericht van Engeland. En filmpjes en weerkaarten kunnen wij nu eenmaal niet vertalen | Gewijzigd: 25 oktober 2013, 17:00 uur, door Debbieke
Onweersdagen: 0
Als de kern via de rode pijl gaat wordt wordt het systeem aangesterkt tot orkaan windsnelheden.
Als de kern via de rode pijl gaat wordt wordt het systeem aangesterkt tot orkaan windsnelheden.
Als de kern juist over Groot brittanie trekt en net ten noorden van ons alnd trekt krijgen we juist de meeste wind. De isobaren liggen dan veel dichter bij elkaar
Als de kern via de rode pijl gaat wordt wordt het systeem aangesterkt tot orkaan windsnelheden. Maar dan hebbn we, althans in de lage landen, wel te maken met veel meer wind die door landmassas beïnvloed is