Als je bekend bent daar:
¨*plaatje¨*
Ja dat komt me daar wel bekend voor. Hoop natuurlijk dat ik er een onweer krijg, is altijd leuk op vakantie. Maar heb de pech dat ik geen internet heb daar, dus ga nu voor een kleine 2 weken weer niet op het forum zitten... Kreeg trouwens daarstraks een bericht van familie die er nu al zit dat het daar even stevig had geonweerd dus dat ziet er al goed uit Alleen de kaartjes zien er op het moment niet gunstig uit, maar dat kan nog allemaal opschuiven naar de Ardennen natuurlijk
Succes alvast met het onweer dat de komende 2 weken ons land mag aandoen, hopelijk wat voor de Ardennen( die hebben dit jaar toch ook al wat onweer gehad dus heb een redelijke kans) en hopelijk ook wat mooier weer om buiten te komen
Grtz
| Gewijzigd: 19 augustus 2013, 20:02 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
En hopelijk een paar flinke klappen en een mooie lichtshow toegewenst.
(Sorry voor de slow chat)
On:
Is er al enig zicht op komend weekend?
Ga zondag de polder in om te snoeken en hoop dat het weer een beetje meezit.
Edit: Zat niet op te letten en had de kaartjes niet gezien.
| Gewijzigd: 19 augustus 2013, 20:26 uur, door Mike023
heb 2 keer weerlicht gezien en 2 maal een CC :p
moest erdoor met de fiets
RESULTAAT = verzopen waterkieke voor ik schuilplaats vond | Gewijzigd: 19 augustus 2013, 21:41 uur, door love severe weather
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Inderdaad, laat maar zondag, beter met Mysteryland en zo. Hoewel die angst misschien een beetje overdreven is, volgens velen hier krijgt het westen toch noot wat dus wellicht is het wel goed om juist daar wat te doen. Beetje cultuur in de polder kan op zijn tijd ook geen kwaad.
Ohja, en ik heb zaterdag een huwelijk, niets is leuker dan de dag erna bijkomen met wat gedonder.
Edit:
Bijna niets..... | Gewijzigd: 20 augustus 2013, 09:19 uur, door jcroon
Carbonhengeltje in het open veld is dan niet zo'n goed idee...Mits het toelaat uitteraad..maar dat verschilt per visser..de 1 heeft de luxe dat die met de auto is de ander heeft een schuilplaats etc etc..vooral bij het karpervissen heb ik verhoogd succes gehad tijdens onweer. Je neemt hierbij dan ook de nodige risicos mee.
Voor de gene die wel eens wil vissen tijdens onweer lees dan eens deze stuk van een karpevisser | Gewijzigd: 20 augustus 2013, 12:41 uur, door Tatanka
Nee, vrijdag pas weer kansjes.
Maar dat is ook nog afwachten, want het veranderd wel heel erg veel per run.
ja inderdaad, hoe zijn de verwachtingen voor zaterdag?
Een beetje motregen is niet erg ivm de lasers maar een hele dag plensen liever niet.