Ik ren continu op en neer naar mijn pc om op de radars te kijken of de bui er wel goed overheen komt.
afgelopen weken had ik pech dus, maar wie weet misschien komt het deze zomer nog goed
groetjes, Bart.
John is ook een o-o'er, en ook een zeelander Tholen namelijk. Verder is het natuurlijk een verhaal zoals velen he! Allemaal beleven we onweer op dezelfde manier, ik ren ook heen en weer van de radar's naar de tuin en weer terug
De computer maakt hier overuren als er slecht weer op komst is. En ik krijg dan ook helemaal de zenuwen.... ik vind onweer niet heel erg eng ofzo maar als het echt heel hard gaat vind ik het toch niet zo heel leuk meer maar baal er dan wel van als het weer voorbij is....
Thuis worden ze wel eens gek van me hoor met al die radar beelden enz. hahah maar ja iedere gek z'n gebrek he ! ;D
Het is geen gebrek, juist een positief iets!!
Onweerhaters zullen zoiets nooit begrijpen;)
Afgelopen zaterdag gingen we boodschappen doen. De lucht ontplofte boven ons hoofd. Maar ja die boodschappen. Snel door de winkel heen gerend. Op de parkeerplaats nog foto's gemaakt van de wolken. Onderweg regelmatig de auto langs de kant om goed te kijken en foto's te maken. Al met al had deze bui het gevolg, dat we thuiskwamen met dingen, die we niet echt nodig hadden en de dingen, die we echt nodig hadden vergeten zijn te kopen.
Thuisgekomen gelijk alle beeldschermen aangezet en de radarbeelden bekeken. Mijn man is er ondertussen echt aan gewend. Ik ben niet aanspreekbaar als er onweer aankomt. Ik krijg dan zonder vragen steeds koffie voor mijn neus, hoe laat het ook is | Gewijzigd: 20 januari 2008, 14:23 uur, door Marga
Ik juist wel, ik gil iedereen de horen van zn kop en iedereen moet ineens kijken waar ze dan niet zo blij mee zijn
Het zijn ontzagwekkende dingen die tornado's, en het lijkt me leuk om er ooit eentje in een weiland te zien, maar de schade is enorm als deze in een stad komt die nog groter is dan Hoogeveen. En bij ons thuis hebben we 't er al vaak over gehad, ik denk dat de huizen hier in Den Bosch niet tegen de zwaardere tornado's opkunnen boksen
Van de week was het hier goed raak in Almere, sinds lange tijd. Echt felle flitsen en superklappen. Ik heb ervan genoten ! ;D
Hoop nog steeds de bliksem op de foto te krijgen of een windhoos... lijkt me helemaal leuk... ik zit alleen te twijfelen of ik nu een kleine windhoos heb gefotograffeerd... dus wil iemand ff oordelen die er verstand van heeft? Volgens mij zijn het wel gewoon wolken, maar begon toch te twijfelen toen ik de foto's terug ging kijken....