Trouwens, ik zie dat zuidelijkere complex nog zo groot worden, dat hij een heel groot deel van de benelux gaat meepakken
| Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:03 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
je ziet dat het complex in 2 splitst een noordelijk en een oostelijk deel het noordelijk deel komt volgens mij op ons af | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:07 uur, door Marga
waar haalt men die onweer in limburg steeds vandaan
knmi l1
okeej ik ben slecht in kaarten
buienrader trekt hij sinds vanmorgen steeds verder langs limburg
ik zie het echt niet | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:07 uur, door Kaj
Check vorige pagina onderaan... >>> ik denk persoonlijk dat dat zuidelijke complex ook over het oosten en midden van de benelux gaat komen omdat hij misschien zo groot word dat hij ons niet kan missen... Kan zijn van niet, maarn iemand kan zeggen dat het 'niet' kan
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Misschien kan je nog wat weerlicht zien van die noordelijke bui, zou je niet al te lang moeten voor wachten...
Helaas woon ik nu net in het centrum van Wetteren en beperkt mijn zicht zich tot wat ik boven mij kan zien en dus ook niet verder
| Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:44 uur, door Marga
http://wolken.buienradar.nl/nl
vanaf 20:00 het ontploft gewoon even een keer iets anders wat wij niet kregen maar wat wel heel mooi is.
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:23 uur, door stefan0126
Opmerkingen:
- Buien trekken NO-waarts.
- Nieuwe buien ontstaan aan noordzijde.
- Aantal ontladingen groeit flink.
Ik denk persoonlijk niet dat de Noord-Franse bui iets op zal leveren voor wie dan ook. Dat is niet omdat ik een expert of helderziende ben, maar omdat KMI/KNMI/Estofex daar niets over gezegd hebben. Dat is geen bewijs maar het betekent wel dat onze voornaamste hoop de Zuid-Franse bui blijft.
uwe pijl komt recht op mij af | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:48 uur, door Marga
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
http://www.noodweer.be/weerarchief-onweer-25-en-26-mei-2009/
| Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:26 uur, door NoodweerBenelux
Citaat van thunderfreak, vrijdag 2 augustus 2013, 22:23 uur Estofex zag eerst ook geen MCS op een zaterdag ochtend komen. Niks is zo veranderlijk als het weer,dus ik zou niet helemaal uit gaan op info van andere. Ik weet niet of je het nu over afgelopen week hebt maar dat stond wel degelijk in de Estofex-voorspelling. Het voornaamste verschil is dat ze het ochtendonweer minder gevaarlijk vonden dan het avondonweer. Ik denk dat we dan alleen kunnen concluderen dat het avondonweer achteraf toch niet zo gevaarlijk was (hoewel wel erg mooi ) | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:29 uur, door Takenu