Omdat ik niet naief ben en overal vanuit ga, ik wacht gewoon liever af en zie wel wat er gebeurt en als je niks verwacht en het komt toch is het alleen maar leuker, | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:06 uur, door Marga
| Gewijzigd: 2 augustus 2013, 21:35 uur, door Gijs de Reijke
Ligt natuurlijk aan de droge lucht boven land. Hier in het zuid-westen van NL is de temp binnen 10minuten 10 graden omlaag gesprongen, zeldzaam snel voor zo'n warme dag!
Dat Noordzeeonweer is overigens nog niet ver weg. Het zou wel eens de moeite kunnen zijn voor mensen in N-Nederland om als het straks donker wordt eens goed naar het noorden te kijken...
Edit: Plaatje geupdate zodat je goed kunt zien dat het aantal ontladingen in het gebied als geheel groeit. | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 21:45 uur, door Takenu
Die bui bij Bordeaux gaat volgens mij richting Limburg en daarna Duitsland in. Ik denk niet dat Noord-Nederland daar iets van ziet. Die bui bij Normandië wellicht wel. | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:06 uur, door Marga
Met wat geluk draait hij toch wat naar links om toch in het centrum van het land over ons te komen. Die bui in Noord frankrijk ziet er maar slapjes uit op sattelietfoto's
ik ga jou niet tegenspreken. de kans dat de bui in zuid west Frankrijk ineens gaat draaien en onze richting uitkomt zal wel kleiner zijn dan dat die bui in noord Frankrijk zal groeien. | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:07 uur, door Marga
ik ga jou niet tegenspreken. de kans dat de bui in zuid west Frankrijk ineens gaat draaien en onze richting uitkomt zal wel kleiner zijn dan dat die bui in noord Frankrijk zal groeien.
Tegenspreken mag hoor Ik heb zeker niet alle wijsheid, afwachten en we zullen wel zien
Hoe zie jij dat? Helaas zie ik die andere bui ook gewoon de Noordzee overtrekken, mannekes, we zullen moeten afwachten maar ik denk dat het voor vannacht niet veel zal zijn. Diegenen die er wel van mogen genieten, enjoy! Maar volgens mij zal het wel heel plaatselijk zijn... Ik ga er mijn slaap alleszins niet voor laten, morgen vroeg uit mijn bed!