Zo was het altijd al aangegeveb. Daarom waren de kansen voor het Westen ook het grootst als eerst,omdat het vandaaruit moet komen. Nu maar hopen dat het Binnenland goede papieren krijgt voor een onweer. Kan even geen kaarten kijken helaas. Maar ben benieuwd voor het binnenland,kwa parameters en wat de CIN gaat doen. Daarbij wijs ik er even op dat de supercells aan de kuststreken veel beter leven hebben door het zeewind front later vandaag,wat dus Estofex duidleijk meld. Verder landinwaards word het direct te heet en te droog. | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 10:42 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
zeker!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dan regent het straks beschuit met muisjes. Sterkte!
maar een supercell in het westen nabij kust is heel zeldzaam
| Gewijzigd: 2 augustus 2013, 12:51 uur, door Marga
In je dromen....
Eergisteren droomde ik over 3 supercellen, maar die zaten in Limburg...
Oh ja, en de supercel mag niet 's nachts komen want dan kan ik hem niet goed zien.
Hmm de bloemkolen staan er goed bij boven Engeland.
Kan wel kloppen ik woon sinds kort in haarlem kort bij schalkwijk vandaan dus dat kan wel kloppen.
Hier is het nu niet te harden in huis maar als er alleen al regen komt zonder onweer ben ik ook blij dan koelt mn dak tenminste af want een plat dak is nu ff geen pretje.
als er daar buien ontstaan kunnen dat hevige exemplaren worden
zeker ja, en het gaat dan in rap tempo de benelux in