5 katten op tilt maar verder geen schade gelukkig. Is overal wel wat zo, als het zwaarste gepasseerd was opeens paarse CG en CC"s die maar bleven komen!
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
De brandweer blijft hier nog steeds rijden, mensen hebben hier serieus wat schade door het water. Heb geholpen in een 4-tal garages, in eentje stond het water een meter hoog!
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Maar eigenlijk alles in de wolken, weinig donder en je zag geen schicht door de dichte bewolking.
Na de tijd naar buiten gelopen en toch nog enkele schichten mogen zien, maar weinig gedonder omdat het naar mijn idee alleen maar cc's zijn.
Toch nog een leuke dag gehad met constant alles volgen!
Bedankt mods voor het in goed banen leiden van het topic en de rest voor alle posts.
Ik zoek mn nest maar weer op, trusten en op naar de volgende kans!
De regen en wind zorgde ervoor dat het water werkelijk langs het huis stroomde, om vervolgens via het riool weer omhoog te komen.
Dat heeft al geleid tot een natte wc-vloer. (bah)
De afvoeren in huis hoorde je kolkende geluiden maken. Dit hoop ik niet al te vaak mee te maken.
Morgen de schade in de tuin maar eens opnemen. Gelukkig zijn de bomen hier blijven staan, al was ik wel bang dat deze ook om zouden gaan.
Volgens mij hoeft de glazenwasser in ieder geval niet langs te komen. (de ramen zijn gedaan!!!)